Perilla l’AMPA: Nova assemblea extraordinària el 14 de juny

Us convoquem a  les famílies de l’alumnat de l’institut a una nova assemblea extraordinària que tindrà lloc el pròxim dijous, dia 14 de juny, a les 18 h.
Aquest curs es va celebrar una assemblea ordinària el dia 19/10/2017, on a part d’altres temes es va comentar que aquesta AMPA estava en perill, ja que molts dels membres marxaven el pròxim curs.
Tot i així, no hem pogut renovar la junta, i en aquests moments, i si no es renova la junta, ens podem trobar que el proper curs no hi hagi representació d’AMPA.

I què vol dir que no hi hagi una AMPA al nostre centre? Doncs significa que:

• No es farà el reciclatge de llibres que tant ens ha costat aconseguir perquè les famílies s’estalviïn uns diners.
  • No hi hauran extraescolars.
  • No hi haurà representació al Consell Escolar.
  • No s’ajudarà econòmicament en la sortida de l’esquiada de 1er ESO.
  • No s’ajudarà econòmicament per celebrar els comiats de 4º ESO, 2º Batxillerat, 2º Cicle Mig, 2º Cicle Superior.
  • No es podrà premiar al alumnes als concursos literaris que tant important són per fomentar la lectura i l’escriptura entre els alumnes.
  • No es podrà fer convenis amb els departaments de llengües per reutilitzar els llibres de lectura que l’AMPA compra amb els diners recaptats de les quotes.
  • No es podrà ajudar al centre en la adequació de les aules.
  • No podrem formar nous mediadors per el nostre servei de mediació, servei que hem apostat molt fort perquè s’aconsegueixi que els nois/es parlin i puguin resoldre els seus conflictes de manera pacífica.
  • No es podrà ajudar en la compra de material per exemple per el departament d’educació física o laboratori.

Per això i molt més demanem màxima assistència per el proper 14 de juny a les 18:00 a una nova assemblea extraordinària amb l’ordre del dia:

-Renovació o dissolució de l’AMPA Institut Sabadell

Carta de l’equip directiu a les famílies de l’Institut Sabadell en relació a la situació de l’AMPA (11-6-2018)

Benvolgudes famílies:

Us volem manifestar la nostra gran preocupació per la situació que viu l’AMPA, quasi a la vora de la desaparició per falta de persones que disposades a col·laborar-hi.

L’AMPA ofereix serveis bàsics als nostres alumnes i les seves famílies. La distribució de llibres de text a meitat de preu, l’organització de les activitats extraescolars (aquest any hi ha 100 alumnes que hi participen), l’aportació a l’esquiada de 1r d’ESO, els premis de Sant Jordi,  les festes de finals de curs, la socialització dels llibres de lectura, les aportacions econòmiques per millores dins del centre…; tot això es pot perdre en el cas que l’AMPA desaparegui. Tots hi sortiríem perdent. L’AMPA, a més, ens permet mantenir una comunicació permanent amb les famílies del nostre alumnat, ja que recull les vostres inquietuds i ens les fa arribar. Per tot això, és molt gran  el nostre agraïment a les persones que han lluitat per mantenir viva i activa l’AMPA dins l’Institut Sabadell.

Entenem que resulta difícil, entre tantes ocupacions com tenim tots, assumir un compromís de dedicació a l’AMPA. Però també estem segurs que una bona colla de persones disposades a aportar el seu granet de sorra, compartint tasques, sense que això suposés una gran càrrega, podria ajudar a superar aquesta situació i preservar tots els serveis que l’AMPA està donant a l’alumnat i a les famílies.

Per això, us animem a col·laborar amb l’AMPA i a que participeu en l’assemblea extraordinària convocada per al proper dijous 14 de juny, a les 18 h.

Salutacions cordials,

Equip directiu