Fira de projectes CF 2016

Dijous 9 de juny , 17:00 al gimnàs del centre. Hi esteu tots convidats!!

Avui dijous dia 9 de juny es celebrarà a l’Institut Sabadell la Fira de Projectes 2016 en què alumnes de 2n curs de les titulacions de Sistemes Microinformàtics i Xarxes, Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa i de Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma van mostrar alguns dels seus projectes de final de cicle.

Les temàtiques dels projectes van des de la fabricació d’ulleres de realitat virtual amb una impressora 3D fins una plataforma web de contractació de sales i grups musicals passant per clusters de servidors per emmagatzematge segur en xarxa i la fabricació de màquina Arcade amb components reciclats.

Al final de l’acte s’entregaran els reconeixements als millors alumnes de la promoció i als integrants dels equips que han representat al centre en les fases autonòmica i nacional del concurs “Programa-Me” així com a premis i obsequis patrocinats per “z-bitt” i el propi Institut.

Enguany més de 100 alumnes de cicles formatius d’informàtica es titularan a l’Institut Sabadell.