Comiat de la promoció 15/17 de CF i fira de projectes.

El passat dijous dia 8 de juny vam celebrar la fira anual de projectes i el comiat de la promoció 2015 / 2017 dels cicles formatius d’informàtica.

L’acte va començar a les 16:00 al Centre Cívic de Can Rull amb les intervencions del director, el coordinador de pràctiques a les empreses i de tres alumnes que abandonen el centre enguany. A continuació es va fer entrega als alumnes que acaben el cicle de l’orla i un obsequi.

Després, al gimnàs del centre es va exposar una àmplia mostra del projectes desenvolupats pels alumnes de 2n curs de SMX, ASIX i DAM que van visitar nombrosos alumnes, representants d’empreses i de l’àrea de promoció econòmica de l’Ajuntament de Sabadell.

També va haver-hi pica-pica organitzat per l’AMPA del centre, sortejos i entrega de premis als projectes millor valorats pels assistents. Els premis van consistir en material informàtic donat pel nostre patrocinador “Z-bitt”.

Enhorabona a tots els nostres titulats! Us desitgem un gran futur professional i personal!

grup2nSMXbis grup2nASIXbis  grup2nDAM
 centracivic  projecte1  projecteESDI