Presentació de l’AMPA

Us donem la benvinguda al nou espai del AMPA, que inaugurem aquest curs. Amb aquest nou espai volem donar a conèixer totes les tasques que realitza la nostra associació. Com ja sabeu, l’AMPA de Institut Sabadell, com totes, és una associació sense afany de lucre en la qual intervenen els pares i mares que de manera voluntària s’ofereixen per donar suport a les famílies i oferir serveis a l’alumnat fora de l’horari lectiu. Actualment l’AMPA de l’Institut Sabadell organitza diferents activitats extraescolars pels alumnes del centre i també de fora del centre, com per exemple:

Resultat d'imatges de bandera inglesa Anglès: És tracta un projecte iniciat aquest curs amb l’escola de formació Teyca. Ara hi participen alumnes de 4t i 1er de Batxillerat, però la nostra intenció és que hi puguin participar també alumnes de tots els nivells de l’ESO.

Suport a l’estudi: on monitors qualificats orienten als alumnes la manera d’estudiar de cara a un examen i ensenyant-los a organitzar-se a l’hora de fer els deures.

També oferim Activitats extraescolars esportives impartides per el Club Esportiu Gadex:

• FUTBOL SALA INFANTIL
  • VOLEIBOL FEMENÍ CADET
  • FUTBOL SALA CADET
  • KORFBAL.

En aquest moment també estem implicats en un Curs de mediació escolar al qual assisteixen pares, professors i alumnes. La finalitat de la mediació escolar és resoldre conflictes que involucren alumnes,  famílies o professors de manera pacífica i positiva i d’aquesta manera reduir o eliminar el càstig com a solució al conflictes.

Resultat d'imatges de librosJa fa dos cursos que fem el servei de la Compra dels llibres de text per els alumnes de tota l’ESO.

Aquest curs també hem començat juntament amb el departament de català, un projecte de Préstec dels llibres de lectura que han de fer servir els alumnes en diferents trimestres. Totes aquestes tasques les realitzem un total de 6 mares, amb la qual cosa no cal explicar la difícil situació per la qual travessem, però amb il•lusió i molt d’esforç intentem fer totes les activitats i fer aquests  serveis dins les nostres capacitats i el temps de què disposem. Si voleu participar en la nostra associació només cal que ens feu arribar la vostra candidatura al nostre e-mail: ampa@ies-sabadell.cat i dir-nos en què ens podeu ajudar. Indiqueu-nos:

• Temps del que podeu disposar
  • En quina àrea creieu que ens podeu donar un cop de mà?
  • Si us agradaria ocupar algun càrrec dins de l’associació.

Tota ajuda és poca; tota ajuda s’agraeix. VINGA  ANIMEU-VOS!!! AMPA INSTITUT SABADELL