Taller de dansa amb l’ex-alumne Jordi Ribot

Avui dilluns 11 de desembre, hem tingut un convidat molt especial. L’ex-alumne Jordi Ribot ens ha vingut a fer un taller de dansa als alumnes del Batxillerat d’Arts Escèniques. Jordi Ribot Thunnissen és periodista, coreògraf, ballarí i actor. Gran divulgador de la dansa: pensador, escriptor i professor de Teoria de la Dansa. També col·labora com a articulista, professor eventual o conferenciant amb L’Institut del Teatre de Barcelona, El Mercat de les Flors, BdDansa, Dansarti Choreolab Europe, entre altres. Avui ens ha vingut a fer una part pràctica de dansa al pavelló de Can Puig; i després hem anat a una aula a on ens ha fet unes reflexions entorn de la dansa des dels seus inicis a l’època grega fins el dia d’avui. Ha estat un taller molt ben acceptat pel nostre alumnat i li estem molt agraïts.