L’alumnat de postobligatòria enceta el curs amb les lliçons inaugurals

Aquest divendres, 17 de setembre, ha estat el primer dia de classe per als alumnes dels Batxillerats i dels Cicles Formatius de l’institut. Els primers, han pogut veure i escoltar les periodistes Bàrbara Julbe (RAC 1 i corresponsal de La Vanguardia a Girona) i Mariona Comellas (corresponsal de TV3 a Girona) que, amb un format ben original, han exposat la seva visió sobre la feina que ha de fer el periodista i han compartit algunes reflexions relacionades amb els compromisos d’aquesta professió, ben extrapolables a altres, en el sentit dels valors de l’esforç, de la veracitat, del compromís, de la lluita, de la superació, etc. També han transmès als estudiants la importància i la profunditat de la feina d’escriure a través del relat que ha fet la Bàrbara sobre el procés d’escriptura de la seva novel·la titulada On em portin els ametllers. A continuació, els cicles formatius han donat el tret de sortida del nou curs amb la lliçó inaugural del comunicador, activista i emprenedor social Mohamed El Amrani, que ha impartit una interessant xerrada a tots els presents en la qual ha destacat la importància de perseverar fins aconseguir l’èxit si realment es creu en un projecte. En Mohamed, a més, també ha motivat els alumnes a potenciar les seves destreses i ha evidenciat que amb petits gestos es poden assolir grans reptes.