Trobada d’exalumnes per la jornada d’orientació a 4t d’ESO

Durant dos dies els alumnes de 4t d’ESO han realitzat el projecte d’orientació. L’objectiu principal del projecte ha estat elaborar un portafolis personal i ben estructurat, amb tota la informació acadèmica i professional que han anat recollint amb les activitats d’orientació que s’han fet a les tutories al llarg de 3r i 4t d’ESO i les reflexions de cada etapa del procés d’orientació. Al final del portafolis els alumnes havien d’explicar quina és la decisió que han pres per continuar els seus estudis després de l’etapa d’escolarització obligatòria.
Durant aquests dos dies a més s’han preparat dues activitats: una visita al Servei d’Ocupació Municipal, on la tècnica de promoció econòmica els ha explicat quina és la funció del servei i de quina manera els joves poden aconseguir feina. I unes taules rodones amb la participació d’ex-alumnes que estan estudiant diferents cicles formatius i batxillerats que han explicat de primera mà, als alumnes de 4t d’ESO, les seves vivències en els diferents estudis.