Els alumnes de 3r d’ESO reflexionen sobre la pobresa energètica

El dimarts 12 de desembre els alumnes de 3r d’ESO van gaudir de la visita del president de l’Associació Banc de l’Energia. En David Maruny ens va explicar què significa Pobresa energètica i ens vam posar a la pell de qui la pateix, quins són els factors que la provoquen, com podem fer front al problema i com és l’acompanyament energètic del banc d’energia a les famílies.
Aquesta activitat s’engloba dins de Projecte que estem realitzant amb els alumnes de 3r d’ESO: Pobresa energètica: Ni set, ni fred ni foscor. Durant els dies 5, 12,14 19 i 20 de desembre, els alumnes de 3r descobriran com de propera i greu pot ser aquesta problemàtica i en coneixeran totes les perspectives: energia, problemàtica social, canvi climàtic i sostenibilitat… El repte final, serà el d’idear una exposició pel Dia Mundial de l’Energia, que serà el 14 de febrer.