El departament de Mecatrònica organitza una estada formativa per a estudiants alemanys

Des del 22 d’abril i fins al passat 9 de maig el departament de mecatrònica de l’Institut Josep Brugulat conjuntament amb l’institut Narcís Monturiol de Figueres hem organitzat l’estada formativa en empreses de la zona de 15 estudiants de l’escola de formació tècnica professional Staatliche Berufschule de Kempten al sud de Baviera – Alemanya.
Els alumnes alemanys s’han allotjat en apartaments a la ciutat de Girona ja que molts d’ells han estat treballant en empreses ubicades en el Parc Científic, altres en empreses de la zona de Figueres i un tercer grup en empreses de la comarca i de la Garrotxa.
El grup integrat per estudiants de diferents especialitats com: mecatrònica, electrònica industrial, programadors i tècnics de xarxes han estat treballant en empreses punteres de la zona com: Som Energia, Tavil, Cosgra, Wikiloc, Astech, Prada Nargesa, Grup Eina…
A més de treballar dur també hi ha hagut temps per relaxar-se i gaudir del temps lliure i del bon menjar. Als caps de setmana i els dies festius s’han organitzar visites i excursions i algun sopar amb els alumnes del nostre centre. El Barri Vell de Girona, l’Estany de Banyoles, Besalú i les Ruines d’Empúries han estat parades obligatòries. La Costa Brava amb Calella i Llafranc i l’esperada visita a Barcelona tampoc hi ha faltat.