Acte de cloenda del projecte emprenedor TONI

Aquest dimecres 16 de maig, els instituts de Banyoles hem assistit a la trobada TONI (Tenim Oportunitats Necessitem Idees) per exposar els projectes treballats durant el curs, un total de 18. Aquest any els nostres alumnes emprenedors han elaborat una aplicació per la zona blava de Banyoles, així com han donat forma a un projecte per tal de cobrir amb un tendal la zona del Skatepark per tal d’evitar el sol i la plutja. L’alcaldia s’ha mostrat molt interessada en els temes proposats, a veure si entre tots tirem endavant aquests projectes gestats pel nostre alumnat. Ha estat molt interessant escoltar les propostes de la resta de centres de Banyoles que hi han participat i veure els diferents punts de vista.