Llívia i Ger: fem una video conferència!

Hola a tothom,

Avui el matí els alumnes de cicle mitjà de Ger i els alumnes d’infantil de Llívia, hem fet una video conferència a través d’skype.

Els alumnes de cicle mitjà els hem explicat en directe la Llegenda de Sant Jordi que ens vam preparar per representar davant de l’escola i els pares i mares.

Ha estat una experiència molt divertida i que repetirem quan, els alumnes d’infantil de Llívia, ens expliquin un conte.

Us deixem el vídeo de la trucada via skype que hem fet. Veureu que entre el so i la imatge hi ha un desfàs important. La connexió a internet de les dues escoles no ha estat la millor avui. En el vídeo us podreu adonar de les dificultats 🙂

Tot i així, val la pena mirar el vídeo! Que el gaudiu!!

1. Mireia

?????????
    Avui els nens han après moltes coses… però sobretot, sobretot… que la velocitat de la llum és mooooooooooolt més gran que la velocitat del so?☝️????
    Bona feina, gràcies a la tecnologia i malgrat la tecnologia!!!!

2. Anna Juvé

Ostres que xulo!! Quina llastima la connexió,ho heu fet molt rebé, i heu tingut uns espectadors que s’han portat molt bé i us escoltaven molt.
    Felicitats a tots!!???
    Sou uns cracks?