MIREU QUINS ANIMALS!

Fa unes setmanes els nens i nenes de cicle inicial vam instal·lar una càmera de fototrampeig a prop de l’escola. Forma part del projecte ENFAUNA’T al qual participem diverses escoles de Catalunya i que s’afegeix a un altre projecte que es diu Mammal

Avui hem anat a recollir la càmera d’aquestes últimes setmanes i hem trobat alguns animals. Ens fa molta il·lusió poder compartir amb vosaltres algunes d’aquestes imatges!

Ja portem un mes amb la càmera en marxa i fins ara només havíem vist alguns esquirols i una merla. Avui, però, hem anat a fer el buidatge de la càmera i ens hem trobat amb unes quantes sorpreses! Hem vist el nostre amic esquirol, però també una guilla, un teixó i fins i tot un cabirol! Esperem les següents setmanes trobar-nos amb nous companys de territori.