PREINSCRIPCIÓ CURS 24-25

DATES PRESENTACIÓ DE LES SOL.LICITUDS: del 6 al 20 de març
Si esteu interessades en visitar l’escola i que us expliquem el nostre Projecte Educatiu podeu concertar una cita trucant al telf 972.89.62.24 o al 634.76.47.50
En la web de la Generalitat trobareu tota la informació sobre… Llegeix més»

Carnestoltes 2024

Puntualment aquest mes de febrer a tornat a visitar-nos la Reina Carnestoltes a l’escola de Llívia.
Totes les nenes i nens vam escoltar amb atenció les consignes que havíem de complir tota la setmana:
Collaret, pijama, barret, dijous a la rua disfressats i divendres ben guarnits.
Hem estat… Llegeix més»

Camí ramader de marina

Els nens i nenes de cicle mitjà estem investigant el Camí ramader de marina perquè ens agradaria saber per on passa.
Hem demanat ajuda a gent del poble: a la Montse Carrillo, al Ramon Orriols, a l’ Elies Nova, a l’Anna O’Malley, a l’Emilie Boulet i… Llegeix més»

MOSTRA D’HIVERN

El passat dilluns vam mostrar a les famílies i amics i amigues tot el que hem treballat aquest primer trimestre a l’escola. I no vegis com hem treballat!!
Hem fet una exposició amb les nostres creacions artístiques i els nostres projectes i hem fet uns tallers… Llegeix més»

SORTIDA INICIAL PROJECTE

Benvolgudes famílies,

El dimarts 26 de setembre a la tarda vam visitar el Museu de Llívia per donar inici al projecte de treball d’aquest curs escolar. Hem dirigit la nostra atenció en l’escultura de l’artista Imma. En retornar a l’escola, vam fer el dibuix inicial i la pluja d’idees. Amb els dies, les hem categoritzat i hem buscat el nom de les aules a partir d’aquestes; som els PLANETES  i els ASTRONAUTES!!

Ara, ja hem començat a treballar tot relacionant continguts i fent créixer el nostre mapa conceptual!! Estigueu atents perquè us anirem informant!

Cliqueu l’enllaç per veure les imatges