Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta

Des del curs 2013 -2014, la nostra escola participa al Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta.

Els cursos que poden participar al concurs són els de cicle mitjà i cicle superior i, cada any, s’ha d’escollir un representant per cada cicle i un suplent, per si un cas. A l’escola, sempre hem intentat que la decisió d’escollir el/la representant sigui el màxim de democràtica possible. Per aquest motiu, el/la representant (tan de cicle mitjà com de cicle superior) per anar al concurs s’escull conjuntament mestre/a i alumnes.

A l’inici de cada curs, els mestres responsables de cada cicle, donen una lectura als alumnes perquè, aquests, se la puguin preparar a casa. Llavors, un dia concret s’organitza un concurs a nivell d’aula per decidir qui serà el/la representant del cicle. Tots els/les alumnes llegeixen mentre la resta els puntua sota uns criteris acordats prèviament: veu, to, postura, etc. Amb la suma de les puntuacions i fent-ne la mitja, aconseguim saber qui és l’escollit/da.

Encara que costi de creure, el resultat final és just ja que, després de totes les participacions, l’experiència ens ha demostrat que els/les alumnes saben veure qui té més aptituds i capacitats per afrontar el repte del Certamen.

A continuació, teniu els logos dels diferents concursos als quals hem participat. Per consultar les fotografies i els vídeos de cada participació, només cal que cliqueu sobre la imatge.

Clica per consultar la participació al X Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta

Clica per consultar la participació al XI Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta

Clica per consultar la participació al XII Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta

Clica per consultar la participació al XIII Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta