COMISSIÓ SOSTENIBILITAT AMB TOTS/ES ELS REPRESENTANTS

Hola a tothom,

Ahir dimecres 18 d’octubre de 2017 vam dur a terme la primera reunió de la comissió de sostenibilitat amb tots els representants que la formen:

• Sis representants d’alumnes: Ona P., Oriol A., Marçal A., Clara I., Júlia B. i Arnau R..
  • Representant de mares i pares: Montse C..
  • Representat de l’ajuntament: Eva S.
  • Representant mestres: Enric C.

Els alumnes van traslladar els acords presos el curs passat en assemblea i, tant el representant de mares i pares, com el d’ajuntament, com el de mestres es van comprometre a traslladar-ho als diferents llocs que els correspon, per tal de què aquests acords es puguin fer efectius. Els alumnes representants també s’encarregaran de buscar la manera més efectiva per fer efectiu els acords que els implica a ells directament.

Ben aviat, estudiarem la manera de fer públic els actes que es prenen ens les diferents reunions de la comissió.

Per desgràcia, al estar tant concentrats en la reunió, no vam poder fer cap fotografia que immortalitzés el moment. A les properes ho aconseguirem!

Comissió Sostenibilitat

1. verònica

Molt bona feina!! Us animo a seguir endevant amb la proposta de l’hort, em sembla que és un projecte que pot aportar molts beneficis a l’escola i als alumnes.