GRÀCIES PER VENIR!

Hola a tothom,

Després d’uns dies de descans, ja us podem passar la primera imatge de la cantatta Emocionatta!

Amb aquesta us volem agrair la vostra assistència i el suport que sempre ens doneu incondicionalment. Això ens ajuda tant als alumnes com als mestres a seguir amb aquests projectes que tan ens agraden i que tan ens omplen!

Després de festes intentarem penjar totes les fotografies i el vídeo de la cantatta.

Fins llavors, desitjar-vos que totes i tots passeu unes molt bones festes, plenes de família, amb alegria i que l’entrada a l’any 2018 sigui plena de projectes i reptes que us facin viure la vida tal com és: una meravella!

1. Anna Juvé

Moltes gràcies a vosaltres per fer-nos gaudir d’una cantata tant i tant maca i fer-nos feliços a tots i sobretot als petits que estaven super emocionats!! va ser espectacular. Sou un gran equip de mestres tenim una molt bona escola ?. Que passeu molt bones Festes?
    No deixeu mai de sorprendrens??

2. Albert

Tal com diu l’Anna… MOLTES GRÀCIES A TOTS VOSALTRES!!! Merci per fer-nos partíceps de tot el que passa al centre i, sobretot, per fer que la canalla s’aixequi cada dia pel matí amb un somriure perquè han d’anar a l’escola. Personalment, crec que és impagable.
    Molt bones festes a tothom i ens veiem l’any que ve.
    Per cert, la imatge és preciosa!!! ????

3. Verònica

Plegats vam gaudir d’una estona plena d’emoció, que petits i grans desprenien amb els seus somriures i dedicació!! Gràcies per regalar-nos aquest moment tant especial pels nens i nenes com per les families! Gràcies mestres!! Que passeu molt bones festes de nadal!!

4. Montse Carné

Moltíssimes gràcies a vosaltres! Als mestres per les ganes, idees i esforç i als nens i nenes per la implicació, alegria i naturalitat! Felicitats, entre tots feu una escola fantàstica!
    Ens teniu pel que faci falta!