Participació en la VIII Jornada Espurna

El passat dissabte 20 de maig una representació de l’escola va participar en la “VIII Jornada Espurn@. Renovem Espurna@:fem projectes telecol·laboratius”

La Jornada es va celebrar a la Casa de Convalescència UAB- Hospital de Sant Pau- BARCELONA. (Universitat Autònoma de Barcelona-ICE)

Juntament amb altres centres de Catalunya, la representació de la nostra escola va presentar l’experiència en la participació en el projecte telecol·laboratiu “Divermath”

VA SER UN ÈXIT!!!! FELICITATS A TOTS I A TOTES!!!!

Us deixem algunes imatges de la Jornada.

1. Albert

Felicitats a tots i totes per la il·lusió que posseu en tot allò que feu!!! És un plaer veure com alumnes i mestres treballeu plegats dia a dia convertint l’ensenyament i l’aprenentatge en un espai meravellós de convivència i descoberta.
    Ànims i forces per seguir somiant amb nous projectes.