Entrevistem a la Trini de Ger!

Hola a tothom,

El passat 26 d’octubre de 2017, els alumnes de cicle mitjà de l’escola vam anar a entrevistar la dona amb més edat del poble de Ger, coneguda per tothom com la Trini i amb 97 anys i set mesos d’experiència vital.

Aquesta entrevista es va produir degut el projecte que duem a terme dins l’horari d’interzona. Tots els alumnes de cicle mitjà de la ZER La Cerdanya estem investigant tot el que faci referència a les músiques del Pirineu, així com també, els seus instruments, cançons de quan els nostres àvies i avis eren petits, etc.

L’entrevista va anar molt bé i la vam gravar per poder-la treballar a l’aula amb la resta de companys/es de ZER.

La Trini ens va donar molta informació. Potser no tant del que esperàvem però si del poble i tot de fets i històries relacionats amb ell. Aquesta informació, malgrat no servir-nos pel projecte d’interzona, l’aprofitarem pel projecte d’escola que paral·lelament estem treballant.

De moment, mentre treballem la informació i seguim investigant més, us deixem un collage de les fotografies i l’enllaç perquè podeu visitar la resta d’arxius.