Dia de la pau!

El passat dia 30 de gener vam celebrar el dia de la Pau a l’escola. Després del pati, ens vam reunir tots els nens i les nenes i vam fer un acte bonic i senzill però ple de bons desitjos i paraules boniques. Cada classe va llegir el que per a ells significava aquell dia o els més grans desitjos del que hauria de ser el món. Després els de sisè ens van regalar una adaptació de la magnífica cançó de Leonard Cohen “Al·leluia” parlant sobre els refugiats. Els més petits de l’escola van ballar una dansa amb les veus dels nens i les nenes de cicle inicial tot cant la “cançó de la felicitat”. I, per últim, tota l’escola vam cantar una preciosa cançó adaptada al català “Hem escrit sobre els murs” (On ecrit sur les murs).
Què tots els dies esdevinguin com el de dilluns passat! Les paraules que més van dir van ser: pau, amor, respecte, estima, solidaritat, ajuda, petons i abraçades!
Què tots tinguem el millor dels nostres somriures els 365 dies l’any!