Dia de la Pau

El passat 30 de gener, l’escola va celebrar de manera única el Dia de la Pau amb una emotiva coreografia al pati, acompanyada d “Un lloc” de Guillem Roma. Els nostres alumnes van expressar els valors de pau i solidaritat a través de la dansa,… Llegeix més»

Sortida al bosc 1r

Benvolgudes famílies,
El passat dimecres 18 d’octubre la mainada de primer vam anar al bosc del costat de l’escola a recollir elements de la tardor sota la dita “Groc, vermell, taronja i marró, són els colors de la tardor”. Va ser una passejada molt agradable, el… Llegeix més»

Sortida al poble 2n

Durant aquest trimestre hem estat treballant el nostre poble, Palafrugell. Després d’aprendre diferents aspectes a l’aula hem anat a investigar i descobrir-ho nosaltres mateixos. Hem fet una gimcana per diferents carrers i llocs emblemàtics del poble. Ens ho hem passat molt bé sent petits ciutadans!
Un… Llegeix més»