Educació Primària

• Treballem per projectes i racons.
  • Fem grups reduïts per atendre la diversitat tot respectant el moment evolutiu de l’alumnat.
  • Vetllem pel procés maduratiu d’aquesta etapa: acció tutorial, hàbits de treball i d’aprenentatge i hàbits d’autonomia personal.
  • Portem a terme el Pla Lector del centre per incentivar la lectura: grups reduïts de lectura i apadrinament lector entre Cicle Inicial i Cicle Superior. Participem al projecte Lècxit.
  • Treballem la llengua oral i la interpretació.
  • Participem en el projecte GRODE (Grup d’investigació, Orientació i Desenvolupament Educatiu) que permet reflexionar sobre la pràctica educativa, buscar l’oportunitat de canvis i alternatives de millora pel bon rendiment del grup classe.
  • Ens cuidem de l’hort escolar a Cicle Inicial.
  • Portem a terme activitats d’aprenentatge-servei: Tu expliques, jo dibuixo i Els Pastorets a Cals Avis.
  • 5è participa en el projecte d’Emprenedoria a l’escola.
  • Formem part d’Enxaneta, projecte d’acompanyament per a l’èxit escolar.
  • Donem responsabilitats del funcionament escolar a Cicle Superior, com ara el Consistori Infantil i el Despertador.
  • Ús de noves tecnologies. Pissarres digitals a totes les aules.
  • Anem a la piscina en hores lectives d’Educació Física a Cicle Inicial.
  • Fem sortides i colònies.