Espai salut

Esmorzars saludables

Juntament amb l’equip de pediatria del nostre CAP hem elaborat un menú guia d’esmorzars saludables. La recomanació dels serveis públics de salut recomanen que els esmorzars siguin equilibrats. L’esmorzar ha d’incloure un làctic (recomanant el iogurt natural sense sucre o formatge i eliminant begudes amb llet i ensucrades), fruites/verdures/fruits secs i cereals (preferentment pa / pa torrat / cereals sense sucre). En aquesta base hi podem afegir puntualment xocolata, embotit (preferent pernil salat).

Aposteu per productes naturals i processats / Rebutgeu productes ultra processats

Calendari vacunacions 6è

Des del CAP de Torelló cada any es posen en contacte amb l’escola per a programar el calendari de vacunes. Aquestes dates es comuniquen a les famílies a través del correu.

• 1a dosi de la vacuna contra l’hepatitis A i la 1a dosi a contra el papil·loma (noies)

• 2a dosi contra l’hepatitis A i contra el papil·loma (noies). També, els nens susceptibles rebran la 2a dosi contra la varicel·la i en el cas de les noies, la 2a dosi s’administrarà al CAP

Campanya de la fruita

Aquest curs, continuem participant en el programa Pla de Consum de Fruita a les escoles organitzat pel Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat.