Espai salut

Calendari vacunacions 6è

Des del CAP de Torelló cada any es posen en contacte amb l’escola per a programar el calendari de vacunes. Aquestes dates es comuniquen a les famílies a través del correu.

• 1a dosi de la vacuna contra l’hepatitis A i la 1a dosi a contra el papil·loma (noies)

• 2a dosi contra l’hepatitis A i contra el papil·loma (noies). També, els nens susceptibles rebran la 2a dosi contra la varicel·la i en el cas de les noies, la 2a dosi s’administrarà al CAP

Esmorzars saludables

• Educació Infantil:
Dll Dm Dc Dj Dv
pa amb embotit galetes amb iogurt pa amb xocolata fruita pa amb formatge/mantega
  • Educació Primària:

Durant molts anys s’ha seguit un menú diari i després de valorar la seva automatització aquest any només s’ha realitzat un recordatori/proposta a inici de curs.

Dll Dm Dc Dj Dv
pa amb embotit fruita pa amb xocolata fruita pa amb formatge/mantega

Campanya de la fruita

• Aquest curs, continuem participant en el programa Pla de Consum de Fruita a les escoles organitzat pel Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat.