La nostra escola

• Som una escola petita, on tots ens coneixem.
  • L’equip docent està format per un grup de persones amb molta experiència i en constant procés de formació.
  • Treballem prioritzant l’atenció individualitzada amb intervencions a l’aula de més d’un docent,  afavorint l’autoestima i la personalització dels aprenentatges.
  • Tenim contacte permanent amb les famílies a través d’entrevistes, reunions, projectes i experiències compartides.
  • Celebrem les festes tradicionals. Fem sortides i colònies.
  • Som escola verda, sostenible i compromesa amb el medi ambient. Formem part del projecte Desendolla’t. Potenciem els hàbits i esmorzars saludables, i promovem les sortides a peu i en transport públic.
  • Tenim un consell de delegats de classe que s’implica en la vida diària de l’escola.
  • El nostre horari inclou el treball més sistemàtic, treball per projectes i racons. A Educació infantil també tenim l’espai de treball per ambients.
  • Posem en valor el treball competencial i la metodologia experimental.
  • Potenciem el valor de l’esforç, el respecte i el compromís.
  • Estem constantment en procés de millora. La remodelació del pati també entra en aquest procés per tal que sigui un veritable espai educatiu.
  • L’alumne és el centre de l’aprenentatge. Amb els PROJECTES DE COMUNITAT la intervenció i la presa de decisions per part dels infants són un gran valor per a tota la comunitat educativa.. Els equips d’alumnes que intervenen en els projectes estan formats per a persones de 3r a 6è. Els grups de treball per el curs 2023-2024 són: