Història

L’escola Montserratina està situada a la zona alta de Viladecans al barri Montserratina.

El solar en el qual està situada dona a quatre carrers: Circumval·lació, Garrofer, Josep Lluís Sert i Miramar.

Va tenir els seus orígens a l’any 1971 i successivament les seves instal·lacions varen anar augmentant fins arribar a quatre, tres edificis destinats a la docència i serveis i un quart destinat a vivendes de mestres.

A l’estiu del 2006 comença la remodelació total de l’escola, s’enderroca totalment i s’inicia la nova construcció.

Mentre dura la construcció de la nova escola l’alumnat i mestres de Primària es desplacen a una zona molt propera de l’escola, La Muntanyeta, al carrer Poniol, equipada amb mòduls prefabricats i l’Educació Infantil es queda, també en mòduls prefabricats, al mateix solar on s’estaven realitzant les obres. Les obres finalitzen a l’abril de 2008.

Actualment l’escola disposa de sis aules d’Educació Infantil, dotze d’Educació Primària, sala de professors, tutories, teatre, menjador i cuina, biblioteca, anglès, música, laboratori, smart classroom, ludoteca, educació especial,…