La visita dels francesos

Dissabte dia 25/4/18 van arribar els nens de França a l’escola. Primer van fer un concert i  després van anar a casa  d’alguns nens i nenes, on es van instal.lar.

A la tarda vam anar tots a la platja per jugar i banyar-nos.

El diumenge, vam anar a Montjuïc a fer un pícnic amb les famílies. Vam jugar a volei i futbol.

El dilluns, vam fer classe de big band i després pati. A la tarda vam anar a visitar el parc de la Ciutadella.

El dimarts, vam fer big band i pati. A la tarda, vam anar a la Sagrada Família.

El dimecres, vam anar al Bosc Vertical amb l’escola. Allà vam poder fer circuits on hi havien tirolines, ponts de fusta i tot tipus d’obstacles. Després vam fer un concert els francesos, els de cinquè i nosaltres. Les últimes peces les vam tocar junts.

El dijous, a la tarda ens vam acomiadar. Quasi tothom va plorar de pena i d’emoció.

Deu dels alumnes de sisè van acollir dos Francesos a casa seva.

Al principi els hi  feia vergonya parlar amb nosaltres i amb  les nostres famílies.

Després ja van agafar més confiança, parlaven i jugaven més amb nosaltres.

La comunicació era difícil perquè només parlaven francès.

Els hi va costar acostumar-se el nostre dia a dia, ja que ells fan les seves rutines més d´hora.

El matí era una mica caos perquè no sabien que fer, però nosaltres intentàvem ajudar-los.

Ens vam fer amics molt ràpid i ens va fer molta pena que marxessin.

fotos de la visita dels francesos