“SOM DIVERSITAT, DINS D’UN UNIVERS AMB OBJECTIUS COMUNS.
AQUESTA RIQUESA ENS FA GRANS, ENS FA MILLORS!”

Plantem a I5!

Fa uns dies els nens i les nenes de I5 vam plantar llavors de cigrons, mongetes i llenties. Les vam posar en gots transparents amb cotó i les vam anar regant i observant tot el procés de creixement.

Ara que les plantes s’han fet grans hem aprofitat per transplantar-les a les jardineres de l’aula verda! Seguirem regant i observant ben d’aprop tots els seus canvis! 😀

Eating in a healthy way

We have begun this term talking about the food. This is a very serious subject for our health, however we are treating it in an amusing way. We are classifying food by colour in a rainbow food, as each colour provide us different vitamins. So it is good to have a variety of colours in our daily menu. Furthermore, it is also crucial to know what kind of food we can eat daily in a great amount, like bread, rice, pasta, fruit, vegetables, nuts, meat, fish, eggs among others, and that food that we should eat in a restricted way like sweets, cakes, candies and chocolates. That’s why we are working on the pyramid food, to make children conscious about the food they consume in order to avoid illnesses.

Enjoy your meals!

SANT JORDI

Dimarts passat vam celebrar el dia de Sant Jordi amb grans actuacions realitzades per tots els infants de l’escola, tant petits com grans. Vam gaudir escoltant fragments dels contes guanyadors dels Jocs Florals.
Ens ho vam passar molt bé!

Numeració a 1r

Els infants de primer continuen amb l’aprenentatge de la numeració. Aquesta vegada l’han treballat a través d’un dictat explosiu. A l’interior dels globus hi havia els nombres amagats, i després havien d’escriure els seus nombres anterior i posterior.

Preparats per Sant Jordi

Ja ho tenim tot a punt per celebrar els Jocs Florals el dia de Sant Jordi. Tot l’alumnat ha treballat conjuntament per crear contes fantàstics, poesies emocionants, còmics espectaculars, rodolins divertits i… un conte audiovisual!
Els més petits de l’escola han gaudit fent manualitats maquíssimes.

Assaig concert de la pau

El dimecres 18 d’abril els nens i nenes de 3r i 4t van estar assajant pel Concert de la Pau que tindrà lloc el dia 24 d’abril a la plaça Joan Amades.
Esperem que puguin venir familiars i amics a veure i escoltar aquest gran concert que amb tanta il.lusió estan preparant tant l’alumnat com el professorat de l’escola.

Visca la música!