Diada de Sant Jordi a l’escola!

XVI Certamen literari de la ZER El Francolí

(Si cliqueu la fotografia, us enllaçarà a l’article de la nostra pàgina web)

7è Itinerari de Lectura en veu alta de l’Escola de La Riba

(Si cliqueu la fotografia, us enllaçarà a l’article de la nostra pàgina web)

Diada infantil de Sant Jordi a Montblanc Medieval

Hem fet un recorregut pel nucli antic de Montblanc en companyia d’un guia turístic i visita dels principals punts d’interès monumental (muralla, torres i pas de ronda, campament medieval, portal de Sant Jordi, plaça Major, exterior església de Sant Miquel). També vam caminar fins a la Plaça Major de la vila per tal de veure les parades de llibres i roses!

Els nens de la Llar d’Infants Municipal de La Riba juntament amb les famílies també van venir fins a Montblanc! Ells van poder gaudir de la Representació de la Llegenda de Sant Jordi dels infants de la Llar d’Infants Els Merlets de Montblanc.

La Diada Infantil s’iniciava a la Plaça Sant Francesc on ens esperava la nostra guia. Ells ens va obsequiar amb un mocador i ens va fer una primera explicació del recorregut i activitats que es durien a terme.

Durant el trajecte hem tingut animació per part de la companyia de teatre de carrer Passabarret que s’encarrega de fer ballar, saltar i divertir la mainada.

Al llarg del recorregut al pas de ronda, la Núria Griso, la nostra guia montblanquina ens va explicar la Llegenda de Sant Jordi i a més, també vam gaudir d’un espectacle final al claustre de Sant Francesc en el qual hi van prendre part tots els infants.

Un cop finalitzava l’espectacle es va projectar el curtmetratge La Llegenda de Sant Jordi.

També vam anar a veure el MAGNÍFIC I MAGESTUÓS DRAC!!!!!!!!

(Si cliqueu la fotografia, en podreu veure algunes més)

Paradeta de roses i llibres de l’AMPA, a la Plaça de l’Ajuntament i a l’escola.

Ens visita l’Associació Amics de La Riba per regalar-nos un lot de contes il·lustrats a la Llar d’infants i a l’Escola amb motiu de participació al XVIII Concurs de postals de Nadal

Danses esbojarrades a càrrec de la Companyia La Sal dels Mars

gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament de La Riba

(Per veure més fotografies cliqueu a la imatge)

Taller de roses de Sant Jordi

(Cliqueu a la imatge)

Fem un drac gegant!

Agraïm el suport de l’AMPA de l’escola, de l’Associació Amics de La Riba i de l’Ajuntament de La Riba durant la setmana de Sant Jordi!