Per Nadal, un llibre és el millor regal! #propostesdelectura #EscoladeLaRiba

Encara no saps què regalar aquest Nadal? Amb un llibre oferiras emoció, misteri, rialles i milers d’aventures!

Aquí, des de l’escola us deixem algunes propostes de lectura!

Per Nadal, un llibre és el millor regal!

1. Ramon Gausset Vinós

Quan l’escola valora la lectura com una part molt important en els seus alumnes, no cal dir que es una escola que formarà el dia demà a les dones i homes d’aquest país. El valor de la lletra impresa, l’olor de la impremta, els dibuixos dels contes, el silenci del biblioteca ( per cert l’escola de La RIba te una molt bona biblioteca per els alumnes)i tot el que envolta el saber llegir i entendre el que llegeixen.