Premis Primavera

El dia 21 d’abril, es va celebrar el certamen de narrativa infantil i juvenil Premis Primavera a la seva edició número 27. Un concurs literari , dins del marc de la programació Estable de les escoles, adreçat a l’alumnat comprés entre 3r de primària i 1r de Batxillerat.

Des de l’escola volem felicitar a tots els nostres alumnes que hi han participat i en especial als nostres guanyadors Jan Ramos (1r classificat en categoria 3r i 4t de Primària), Arnau Paz (3r classificat en categoria 3r i 4t de Primària) i Ainhoa Carrillo (1r classificada en categoria 5è i 6è de Primària).

ENHORABONA COMPANYS I COMPANYES!!!

C-LH68AXkAEze5K.jpg large