CONCERTS DE NADAL

Benvolgudes famílies, tio

Ja s’apropa el Nadal i des de l’escola volem aprofitar aquest bon moment per fomentar la cultura de la pau i de la comunicació entre tota la comunitat educativa, treballant elements propis de la nostra cultura i destacant el respecte per tothom.

Per aquest motiu, hem organitzat els següents actes oberts a les famílies:

• Concerts de Nadal al “Casal de la gent gran Santa Perpètua de Mogoda” (C/ Ramon d’Abadal, s/n):
  • Dimarts 20 de desembre, a les 15:45 h.: 2n, 4tB de primària
  • Dijous 15 de desembre, a les 15:45 h.: 1r, 3rC i 4tA de primària.
  • Dimecres 14 de desembre, a les 15:45 h.: P5, 3rB i 5èB de primària.
  • Dimarts 13 de desembre, a les 15:45 h.: P4, 3rA i 5èA de primària.

• Els nens que realitzin activitats extra-escolars tornaran a l’escola acompanyats pel seu tutor/a.
  • Les famílies recolliran als nens/es al Casal de la gent gran. En acabar les actuacions, les famílies sortiran i esperaran a fora fins que els mestres hagin organitzat a tots els nens i els treguin i els entreguin a cada família.
  • Tant sols podran assistir dos adults per nen/a amb l’entrada corresponent. (Si cap familiar pot assistir, torneu l’entrada a l’escola, si us plau)
  • Els nens/es acudiran a les 15:00h a l’escola i seran els mestres els encarregats de portar-los al Casal.

Concerts i activitats a l’escola:

• Divendres 16 de desembre, a les 15:30 h.:
  • Berenar de Nadal de P3: En arribar a l’escola, i abans del berenar, els nens cantaran la nadala i recitaran el poema a les famílies.

ESPEREM LA VOSTRA ASSISTÈNCIA, ELS NENS I NENES PREPAREN AQUESTES ACTIVITATS AMB MOLTA IL·LUSIÓ PER TOTS VOSALTRES!!!

Equip de mestres

1. Alberto González Fernández

Buenas tardes, soy el papá de Victor González, Albert y Eva. Estaría interesado en que me informaseis via e-mail de todas las actividades que estos hagan.

2. Bea Sorando

Felicitar a l’Ana i la Txell perquè els nostres nens de P5 ho han fet molt bé. Aprofito també per felicitar als nens de 5è i al Félix per la batucada que ens han ofert avui.
    Gràcies.