L’AIGUA DE L’ESCOLA TÉ BACTERIS?

Hola,

Som la classe dels Científics i les Científiques de l’Aigua. Us volem informar que l’aigua de la nostra escola NO TÉ BACTERIS!

Ho sabem perquè la mare del Miquel és tècnica superior de laboratori  i va venir a agafar una mostra d’aigua de la nostra font.

Va portar la mostra al laboratori que es diu Tele-Test Analytika i al cap de dues setmanes va portar els resultats de l’aigua en un sobre tancat. Ens va explicar que van buscar un bacteri que es diu E. COLI que ens fa mal de panxa. Ho feien tirant l’aigua en un tub amb un filtre. Si hi havia bacteris es quedaven al filtre. Després posaven el filtre en una estufa a 37ºC, aproximadament i li donaven una gelatina que es menjaven els bacteris i es feien grans. Aleshores el posaven en un microscopi molt potent. I sabeu què van trobar?..

QUE NO HI HA BACTERIS A L’AIGUA DE LA FONT DEL NOSTRE PATI!!!

1. Marta

Científics i científiques,

sabeu que a la classe dels grans tenim microscopis?

Potser no són tant potents com els de la mare del Miquel, però esteu convidats a venir a veure tots els tipus d’aigua que vulgueu!
    Heu pensat d’agafar aigua de la Riera de Caldes?
    És bona per beure? O l’hauríem de netejar?

Esteu fent una feina magnífica! Felicitats!