INFORMACIONS GENERALS

1. ENTRADES I SORTIDES

L’escola comença a les 9:00 hores i la sortida a 16:30.

Les tardes de pluja les sortides es fan de la següent manera:

I3: les famílies esperaran fora i els infants sortiran pel vestíbul.

I4: Les famílies esperaran fora i els infants sortiran pel vestíbul. Porta d’entrada del matí.

I5: Les famílies esperaran fora i els infants sortiran pel vestíbul. Porta d’entrada del matí.

2. ESMORZAR

• Al matí s’ofereix ½ peça de fruita.

3.ANIVERSARIS

• L’escola ofereix la coca per celebrar els aniversaris.
  • No es pot portar caramels ni llaminadures.
  • Per a les festes particulars d’aniversari cal posar-se en contacte amb les famílies. Des de l’escola no es repartiran invitacions.

4. ENTREVISTES PERSONALS

Les entrevistes personals es realitzen els dilluns de 12:45h. a 14:00h.  Es podran fer  on line o prensencials

5.MALALTIES I MEDICACIÓ

Pel benestar de tot l’alumant, es prega que en cas que l’infant no es trobi bé (febre, vòmits, diarrea…) o tingui alguna malaltia infecciosa (conjuntivitis, varicel·la) torni a l’escola un cop estigui ben recuperat.

Per normativa no està permès donar medicaments a l’escola.

Si és indispensable administrar algun medicament, cal portar un informe del metge especificant l’hora i dosi a subministrar.

6. PEDICULOSI

Any rere any, i al llarg de tot el curs, es donen molts casos de paràsits capil·lars (polls). És per aquest motiu que convé estar alerta i cal revisar el cap dels vostres fills i filles setmanalment.

Des de l’escola no es donarà cap circular informant de casos de  pediculosi.

7. LES JOGUINES

No s’han de  portar joguines a l’escola.

• A vegades ocasionen disgustos pels nens i nenes.

8. LA BATA

• La bata només s’utilitza per fer algunes activitats.
  • Quan se l’enduguin per rentar cal retornar-la l’endemà.

9. LES AMPOLLES D’AIGUA

• Cal portar una ampolla per l’aigua  amb el nom.
  • Aquesta ampolla  se l’enduran els divendres per a rentar-la. Cal tornar-la els dilluns.

10. L’AGENDA ESCOLAR

• És el mitjà de comuniccolaació entre la família i l’escola.
  • Cal mirar-la cada dia, treure les circulars i anotar els missatges que ens vulgueu fer arribar.
  • Recordeu d’omplir totes les dades personals a principi de curs, així com escriure el nom de la classe i el número d’autocar ( si cal)
  • En el cas de I3, si el vostre fill o filla ha de fer règim o dieta, cal anotar-ho a l’agenda escolar i no a la de menjador.

11. ABSÈNCIES A L’ESCOLA

Si un infant falta a l’escola, per qualsevol motiu, s’ha d’avisar al centre i també al servei d’autocar.

12. INFORMES

Es donen 2 informes al llarg del curs.

• 1 Informe: finals 2n trimestre
  • “La veu de l’infant” a final de curs (Informe Autoavaluació)