LET’S CLEAN EUROPE

L’escola s’ha inscrit a la campanya Let‘s Clean Up Europe! que promou accions de neteja als espais naturals de Catalunya.

El passat divendres 11 de maig, els alumnes de Cicle Superior de l’escola Vinya del Sastret van anar al bosc dels voltants de l’escola, equipats amb  guants i  sacs que… Llegeix més»

CONCERT MUSICAL

El 23 d’abril, diada de Sant Jordi, els alumnes de cicle superior juntament amb els mestres de l’Aula de Música Municipal de Sant Esteve Sesrovires van oferir als alumnes de l’escola un concert instrumental amb flautes dolces, flauta travessera, saxo, trompeta, guitarra, violoncel i bateria.
Tots… Llegeix més»

PREINSCRIPCIONS

El període de preinscripció comença el proper divendres 13 d’abril fins el dimarts 24 d’abril.
L’horari d’atenció serà:
Divendres 13, dimarts 17 i divendres 20 a la tarda (15h a 16.30h).
I la resta de dies; dilluns 16, dimecres 18, dijous 19 i dilluns 23 en horari de… Llegeix més»

JORNADA DE PORTES OBERTES

És un plaer poder-vos ensenyar el nostre centre i informar-vos del nostre Projecte educatiu.
Podeu venir-nos a conèixer en la nostra Jornada de Portes Obertes.
OBRIM LES NOSTRES PORTES dilluns, 5 de març de 2018 a les 15h per Infantil i Primària.

Descarrega el tríptic amb… Llegeix més»

ESCOLTEM LA TEVA VEU

El passat dia 17 de gener, va tenir lloc una nova sessió del projecte “Escoltem la teva veu” que és un espai de trobada on els alumnes representants d’aula junt amb la Cap d’Estudis tracten de manera conjunta situacions que es generen al dia a… Llegeix més»

FESTA DE NADAL

El passat dia 22 de desembre vam celebrar el nostre tradicional concert de Nadal on les famílies van gaudir veient els seus fills i filles cantant Nadales en català i en anglès.
Com cada any, es van vendre manualitats fetes pels alumnes. El benefici de la… Llegeix més»

Ha arribat el tió!

El tió ha arribat a Educació Infantil i a Cicle Inicial.
Els nens i nenes d’Educació Infantil l’han trobat al pati, i els de Cicle Inicial, quan anaven a treure males herbes a l’hort.
El Nadal ja s’ apropa!

Concert a la llar

Els nens i nenes de 5è hem anat a la Llar d’Infants del poble a fer un petit concert de flauta dolça. Després hem tocat per als nens i nenes d’Educació Infantil de l’escola.

LA RUTA VERDA

Divendres 3 de novembre vam anar a fer una caminada per la Ruta Verda de Sant Esteve els cursos de P4 a 6è.
Vam caminar molt i vam gaudir d’un fantàstic dia a la natura.
[ Llegeix més»

LA CASTANYADA

Com ja és tradició a la nostra escola, el pàssat dimarts 31 vam celebrar la festa de la Castanyada.
Durant el matí vam fer receptes de cuina de Halloween i a partir de les 15h vam convidar a les famílies a gaudir de les danses que… Llegeix més»

Science Day

El passat 25 de setembre vam celebrar el Science Day amb el suport de l’IRB de Barcelona.
Al matí, tots els nens i nenes de l’escola vam gaudir d’un espectacle científic anomenat CLOWNTÍFICS on vam aprendre teories científiques, vam fer experiments i vam riure molt!
Després, els… Llegeix més»

EL NOM DE LES CLASSES

Com cada any, la nostra escola escull els noms de les classes d’un tema comú del que fem un Projecte interdisciplinar durant el curs.
Enguany hem escollit com a tema: La música.
P3  Les maraques           P4,Les trompetes            P5, Les… Llegeix més»

READING IN THE FOREST

This afternoon, students from P4 to 6th level have been reading with their partners in the forest near the school. Each older student (Godparent) has spent some time reading with their Godchildren (younger students) and have shared some great memories. Apart from reading, we have… Llegeix més»

FIRST DAY OF THE SCHOOL RADIO

Today, we have started the School Radio Project with our 6th grade students. It has been succesful and very fun. Each pair of students will be in charge of the School Radio for a whole week, speaking in English on Mondays, Wednesdays and Fridays, and… Llegeix més»

NEWS AT VINYA DEL SASTRET SCHOOL

L’escola Vinya del Sastret comença un nou curs amb moltes NOVETATS!
– Apostem pel foment de l’aprenentatge i l’ús real i significatiu de la llengua anglesa amb la incorporació de diferents projectes: Science en anglès a partir de 4t de primària utilitzant les metodologies CLIL i… Llegeix més»

REUNIONS INICI DE CURS 17/18

Benvolgudes famílies,
Us deixem les dates de les reunions d’inici de curs. A banda, podeu consultar en la web el llistat de material i de llibres de text de cada nivell.

19 d’ OCTUBRE
16.45 h

1r

2n
6 de SETEMBRE

3r
6… Llegeix més»

BON ESTIU!

I aquest curs s’ha acabat.
Ha estat un curs on ens hem fet més grans, on hem gaudit de la cooperació entre grans i xics, entre iguals, entre tots…
Els més grans marxen a l’Institut, i els hem acomiadat tots junts. Després d’un gran matí amb jocs… Llegeix més»