RECOLLIM EL PREMI COM A FINALISTES ALS PREMIS EUROPEUS “EWWR”

12.255 accions implementades, 86 nominacions, 12 finalistes i 6 guanyadors!

Aquest és el resum dels Premis EWWR 2016 (Eight edition of the european week for Waste Reduction Awards), l’acte d’entrega dels quals s’ha celebrat avui dia 18 de maig de 2017 a la Llotja del Mar de Barcelona.

L’acte ha contat amb la presència del Conseller de Territori i Sostenibilitat, dels membres del jurat i altres celebretitats que, un a un, han anat presentant els diferents finalistes i anunciant els guanyadors de cada categoria. La nostra escola hi ha estat molt ben representada per mestres, alumnes, un membre de l’AMPA i l’alcalde els quals han pogut viure i sentir l’emoció de sentir-se premiats per un Projecte reconegut a nivell Europeu i que porta per títol “We are a Sustainable Community” i que ha implicat no només l’escola sinó també l’entorn i tota la comunitat educativa formant part també d’un projecte europeu (Erasmus+), coordinat des de l’escola i que compta amb la implicació de 5 països diferents.

Des de l’escola estem altament orgullosos haver arribat a ser 3 dels finalistes de la categoria d’Educació entre una escola de Bilbao i un altre centre Alemany i, sobretot, després que es fes públic la gran quantitat de projectes presentats i l’espectacular nombre d’accions que optaven als premis.

Abans de l’entrega de premis hi ha hagut un seguit de conferències i presentacions en anglès totes elles molt diverses però amb un únic fil conductor: consciència de la importància de les RRR en el futur del nostre planeta: Reduir, Reciclar i Reutilitzar.

No només ens emportem un diploma sinó també una gran satisfacció de saber que aquest Projecte que ja forma part de l’escola i de tota la comunitat ha estat reconegut a tan alt nivell dins de la Unió Europea així com també estem molt contents del suport i de l’acompanyament rebut tan des del moment de la presentació de la candidatura com també tot el procés que s’ha seguit per arribar fins aquí.

Gràcies al jurat, a l’Agència Catalana de Residus, l’Ajuntament, el Consell Comarcal i el Consorci, a totes les famílies i, sobretot, a tots els alumnes ja que el seu aprenentatge i el seu creixement és l’objectiu principal de tots els projectes que s’implanten des de l’escola.

El diploma ja forma part dels reconeixements i records que ambienten el vestíbul de l’escola. Un dia que, sens dubte, tots recordarem.

Enllaç a la notícia sobre la nominació als Premis (24 de març de 2017)

Galeria fotogràfica de l’entrega del premi clicant AQUÍ

1. Glòria Borralleras Soler

Moltes felicitats a tota la comunitat educativa, alumnes, pares i a tot l’entorn que hi ha col·laborat. Un projecte on en mesures diferents ens hi hem sentit tots implicats.
    Gràcies, perquè amb els vostres treballs ens empenyeu a voler fer les coses millor i a provocar aquests petits canvis que entre tots farem, del nostre, un Planeta millor.