PREMIATS ALS EWWR (EUROPEAN WEEK FOR WASTE REDUCTION)

El divendres 24 de març de 2017 es va reunir a Brussel·les el jurat dels Premis EWWR 2016 (European Week for Waste Reduction- Setmana Europea de la Prevenció de Residus) que reconeixen projectes destacats per la seva implicació i conservació del medi. El jurat estava format per personalitats del sector del medi ambient i la reducció de residus reconeguts a nivell europeu.

Els finalistes i guanyadors van ser escollits d’entre un seguit de professionals que van valorar la visibilitat dels projectes, la qualitat de l’acció proposada i l’impacte a llarg termini de l’acció presentada.

setmana-europea1D’entre les diferents accions de la categoria de Centres Educatius van escollir 3 premiats, d’entre els quals es troba el Projecte de la nostra escola (que al mateix temps forma part del programa Eramus+) Els guanyadors es donaran a conèixer públicament durant l’acte d’entrega de premis que tindrà lloc a Barcelona, el 18 de maig de 2017. Allà sabrem si l’escola ha quedat en 1a, 2a o 3a posició.

Les 3 escoles guanyadores en la categoria “Educational Establishments” són:

• There is no planet B ornheim, implemented by Europaschule Bornheim,Germany
  • Un jardín para todos (A garden for everyone), implemented by Ikastola Iparragirre, Basque Country, Spain
  • We Are a Sustainable Community implemented, by Lluçanès Primary School, Spain

Gràcies a tota la comunitat educativa per la vostra implicació!