Jornada esportiva

La Jornada Esportiva d’enguany ha tingut un caire solidari, durant una setmana tota la comunitat educativa de l’escola ha col.laborat en la recollida  solidària d’aliments en benefici de la Creu Roja d’Alcover.
La jornada va tenir lloc el passat 15 de juny a les instal.lacions del… Llegeix més»

Jornada Esportiva Solidària 2018

El  proper divendres 15 de juny, a la nostra escola celebrarem la Jornada Esportiva. A més d’activitats esportives, aquestes Jornades tenen un caire solidari.
Al llarg de tota la setmana es farà una recollida d’aliments per a la Creu Roja d’Alcover.
Programa de la Jornada… Llegeix més»

PRÒXIM DESTÍ A…

Els nens/es de P-4 hem viatjat a llocs fantàstics! GRAN BRETANYA, PAKISTAN, L’ESPAI…  Ara ens queda un altre viatge abans d’acabar el curs!  A ON ANIREM????? Nosaltres ja tenim els bitllets preparats! Us animo a que digueu on creieu que anirem! De fet…, potser i… Llegeix més»

EXCURSIÓ AMPOLLA

Ahir dia 1 de juny, els nens/es de P-4 vam estrenar el mes anant d’excursió a l’Ampolla (Bassa de les Olles). Va ser un experiència fantàstica! Platja, bon temps, bona companyia, natura… Excel.lent! Aquí us deixem un petit recull de la nostra estada allí!
Llegeix més»

Treballem sobre Japó

SETMANA DE LA MULTICULTURALITAT

Durant aquesta setmana els alumnes de 4t A hem treballat Japó començant per pintant la bandera i fent paraules amables .També hem demanat a la Tomo Yamaguchi, mare de la nostra companya Misaki, poder fer-li una entrevista perquè ens resolgués dubtes… Llegeix més»

Setmana Multicultural

Aquesta setmana, a l’escola, ens dedicarem a treballar la multiculturalitat. Cada classe ha escollit un país per buscar informació i conèixer millor. Entre tots hem preparat diferents activitats que anirem duent a terme al llarg de la setmana.… Llegeix més»

Jump Math

Aquest curs 2017-18 la nostra escola ha iniciat la implantació del mètode Jump Math de Matemàtiques a Cicle Inicial. A través de la manipulació, del treball en grup i individual, els nens i les nens són capaços de veure i comprendre les relacions, el sentit… Llegeix més»

A recipe

Last week we told recipes in English class. Before we had to choose our favourite dish. We found out what ingredients we needed. We found out how to make the dish… Here you can see some recipes. Enjoy it!