Setmana Multicultural

Aquesta setmana, a l’escola, ens dedicarem a treballar la multiculturalitat. Cada classe ha escollit un país per buscar informació i conèixer millor. Entre tots hem preparat diferents activitats que anirem duent a terme al llarg de la setmana.… Llegeix més»

Jump Math

Aquest curs 2017-18 la nostra escola ha iniciat la implantació del mètode Jump Math de Matemàtiques a Cicle Inicial. A través de la manipulació, del treball en grup i individual, els nens i les nens són capaços de veure i comprendre les relacions, el sentit… Llegeix més»

Visita a Minitarraco

Els nens i nenes de 3r, el dia 4 de maig, vam anar a visitar l’espai Minitarraco situat a la població de El Catllar. Allà vam realitzar diverses activitats relacionades amb la Tarragona Romana (monuments, jocs romans, manualitats sobre l’origen dels noms…). Després de dinar,… Llegeix més»

EXCURSIÓ A LA MANREANA

El dilluns 9 d’Abril els alumnes de 5è de l’escola vam anar d’excursió a la Granja Escola LaManreana de Juneda, a Lleida.
Quan vam baixar de l’autocar vam veure un niu de cigonyes a dalt d’una torre elèctrica.
A continuació, vam esmorzar i els monitors d’allí es… Llegeix més»

LA PRIMAVERA ENS PORTA…

Amb la primavera, a més a més de solet, més ganes de passejar, més escalforeta, més animalons…, també arriben noves fruites! És el moment d’aprofitar per renovar els hortets que tenim. Hi ha molt de vocabulari a treballar amb aquesta estació: ROSA, ROSELLA, ARC… Llegeix més»