Jornades Esportives 4t

La classe de 4t vam anar a las Jornades Esportives al Fornàs amb les altres classes de quart de totes les escoles  de Valls i de l’Alt Camp.

Quan vam arribar al Fornàs ens vam col·locar per parelles i ens van posar una polsera de diferent color per parelles i també ho van fer totes les altres escoles. A continuació ens vam barrejar amb les altres escoles segons el color de la polsera que portàvem.

Després de dinar vam acabar les activitats que ens quedaven.

A mi i als meus companys i companyes ens va agradar molt fer aquestes jornades, perquè  ens agrada fer esport i també vam estar amb els nens i nenes d’altres escoles.

Arnau B i Astrid 4t

Mireu les fotots!