MÉS RÀDIO LLORENÇÀ

I ja tenim aquí el 8è programa de ràdio! Un cop més, nois i noies de cinquè i sisè han gaudit preparant un programa de ràdio i superant els entrebancs amb què ens hem trobat. Aquest cop no us el podeu perdre, podreu escoltar una… Llegeix més»

VISITEM EL MUSEU DE LA MATEMÀTICA

El grup de grans vam visitar el Museu de la Matemàtica (MMACA) a Cornellà. Allà vam poder experimentar, jugar, pensar, compartir… amb les propostes i reptes del museu. Molts els vam aconseguir superar, però també va haver-hi algun que se’ns va resistir (però amb una… Llegeix més»

CANTÀNIA 2017

De nou, un any més l’escola ha tingut el plaer de vibrar amb l’espectacle musical de Cantània. Un espai on nens i nenes, mestres i famílies comparteixen el goig després dels preparatius i el treball conjunt.
Quina emoció escoltar tants nens i nenes de pobles i… Llegeix més»

II CURSA SOLIDÀRIA DE LES VINYES

Diumenge passat es va realitzar la II Cursa de les Vinyes, aquesta vegada solidària. Una cursa organitzada per l’Escola i l’Ajuntament de Sant Llorenç Savall.
Després dels preparatius, a l’escola, i participació, el dia de la cursa, per part dels nens i nenes de l’escola, el… Llegeix més»

XERRADA ALIMENTACIÓ

Hola famílies,
el Dimecres dia 26 d’Abril, es va fer a l’escola una xerrada sobre Alimentació infantil.
Aquest curs la Diputació va oferir a la nostra escola una serie de xerrades o tallers i en conjunt amb les famílies delegades es va triar aquesta en concret, adreçada… Llegeix més»

PARLEM DELS CONFLICTES

Aquesta tarda, unes quantes famílies, ens hem reunit per parlar sobre com resoldre els conflictes amb els infants.
Com sempre, ha estat una trobada agradable i com que s’ha fet amb molt poques mares ha permés una tertúlia plena de confiança i debilitats que com a… Llegeix més»

DIADA DE SANT JORDI 2017

Celebrem la diada de Sant Jordi amb l’escriptora Sílvia Romero. Entre dracs i amb imaginació i inventiva, aprenem tot “embastant” històries. I ara, l’escriurem i serem escriptors i escriptores?SANT jORDI sÍLCIA rOMERO

TIKTAALIK

Ja fa uns dies l’Arlet va preguntar:
– Però d’on han sortit els animals? Com s’han fet?
Uff, gran pregunta! Com que no és fàcil de contestar i estava clar que d’aquí podíem aprendre moltes coses, la vam deixar als… Llegeix més»

Club de lectura amb l ‘escriptora Meritxell Martí

“Emocionant, engrescador, aprendre parlant de llibres, sorprès, gràcies, interessant…”
Aquestes són les paraules amb que els nois i noies de 5è han resumit la trobada amb la Meritxell.
Aquest matí hem tingut la sort de parlar del llibre: Oliver Twist amb la Meritxell. Ella ha dinamitzat aquest… Llegeix més»

I DOS PROGRAMES MÉS DE RÀDIO!

I per fi tenim dos programes més de ràdio! Aquest cop us hem fet esperar una mica, així ens escoltareu amb més ganes!
Com ja sabeu, els nois i noies decidim quins temes ens interessen per fer el programa de ràdio. Aquest trimestre en vam fer… Llegeix més»

OBRIM FINESTRES

Alguna tarda anem a la biblioteca. Cada llibre és una finestra oberta al món. I cadascú les obre a la seva manera: mirant molta estona el mateix llibre i sense perdre’s cap detall, provant de treure l’entrellat del que diuen les lletres, canviant… Llegeix més»

DESPERTANT NOUS INTERROGANTS, EMOCIONS, OPINIONS…

“El material reciclat ens permet fer art, té doble vida”

” Treballant amb equip he pogut construir unes ulleres que sol no hagués pogut”

“Fent les ulleres ens adonem que allò que imaginàvem (esboç) no sempre surt bé.”
(Nens i nenes del grup de mitjans)

“No em podia imaginar… Llegeix més»