1R CONSELL D’INFANTS

Ahir, dilluns 9 d’octubre vam celebrar el primer Consell D’Infants del curs. En ell donàvem l’espai a dues persones de cada aula per compartir, construir i gestionar la quotidianitat de l’escola des d’una participació activa en la presa de decisions. Perseguint la voluntat que siguin persones compromeses i crítiques amb la realitat i tinguin capacitat de proposar alternatives.

Amb aquests objectius clars, ens vam trobar a la biblioteca i vam compartir com havia anat l’inici de curs, quines propostes iniciaven properament i de quina manera podien encarregar-se de cuidar i mantenir l’escola com un espai de trobada bonic i acollidor.

Així de bonics van quedar els cartells de les dues propostes que iniciem: LUDOPATI, BIBLIOPATI.

I entre tots vam farcir-nos de propostes que ens ajudaran a millorar l’estona d’esbarjo i l’estètica de l’escola, de moment comencem a augmentant la presència de verd dins de l’escola! Cada pas més a prop d’un espai còmode, segur i confortable.

Perquè com diu Zabala (1996) “L’ambient o el context en el que es produeixen el comportament posseeix les seves pròpies estructures (límits físics, recursos disponibles…) que faciliten, limiten i ordenen la conducta dels subjectes”.

Si voleu veure imatges del procés, cliqueu aquí

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *