Colònies de CI a Tuixent

Els de 1r i 2n ja estem de colònies!

El dimecres, després del viatge amb l’autocar disfruntant d’unes vistes fantàstiques, arribàvem a Tuixent al migdia. Vam dinar i tot seguit les monitores ens tenien preparat un joc de pistes per descobrir Tuixent. Llavors vam preparar les habitacions i vam gaudir tot jugant a jocs cooperatius. Després de sopar ens esperava el desitjat joc de nit. I de badall en badall, ens vam adormir…
El dijous ens vam llevar amb molta energia i vam esmorzar força ja que ens esperava un dia molt divertit!
La ruta de les herbes remeieres i un taller de bosses d’olor van ser les activitats del matí.
Després de dinar, vam tenir l’oportunitat de conèixer com funciona una estació meteorològica i tot seguit vam fer una taller on vam construir un dels aparells de l’estació.
Un cop acabada aquesta activitat, vam berenar i a la pista del poble ens ho vam passar d’alló més bé jugant a jocs.
A la nit la tribu Onkolunku ens va demanar ajuda per salvar l’arbre que cura tots els mals.
El que farem avui ja us ho explicarem quan arribem a Seva..
Que bé ens ho estem passant!!!!