A tercer fem pa

Els alumnes de CM estem aprenent molt sobre els diferents sectors de treball. En el sector secundari, després d’haver fet hamburgueses i mantega al CdA de Juneda, ens hem atrevit a fer pa a l’escola.
En aquest procés hem començat barrejant la farina i l’aigua. Després d’uns minuts de repós hi hem afegit la massa mare, ho hem tornat a barrejar i hi hem tirat la sal. Ens ha agradat molt amassar la massa!!!! Després de deixar reposar la massa perquè fermenti, l’hem dividit i n’hem fet la forma que hem volgut, l’hem posat al forn i… ens ha quedat un pa boníssim!!!