Maria Conte, passa a la fase final dels Jocs Florals de Catalunya!

En nom de tota l’escola Els Pins volem donar l’enhorabona a la Maria Conte per haver estat la guanyadora de la seva categoría a la fase territorial dels Jocs Florals de Catalunya amb l’obra titulada:  “La llegenda dels Barons de l’Eramprunyà”.  Moltíssimes felicitats Maria!
Ara… Llegeix més»

P4 al museu de la xocolata

El passat 18 de març els infants de P4 vam anar d’excursió al Museu de la Xocolata, allà vam veure una exposició de figures fetes amb xocolata i van aprendre moltes coses sobre aquest aliment.
Després van poder fer una activitat molt divertida: primer van cuinar una figureta en… Llegeix més»

Ràdio i Escola (3ª trobada)

Ahir dimarts vam gravar el tercer programa del projecte Ràdio i Escola. Sis alumne/as de sisè van parlar de diferents temes que els interessen i els preocupen. Durant una hora es van fer presentacions, es va escoltar música, i es van plantejar qüestions d’actualitat… Llegeix més»

VISITA DE P-3 A LA RESIDÈNCIA BENVIURE

Els nens/es de la classe de les iaies i de les àvies hem fet una visita molt especial. Hem anat a una residència on viuen molts iaios i iaies.
Allà ens esperaven amb molta il·lusió per explicar-nos el conte de les 7 cabretes i fer altres… Llegeix més»

ROCÍO BONILLA LA FAMOSA IL·LUSTRADORA A P5

El dimecres 11 d’abril ens va visitar la famosa il·lustradora Rocío Bonilla.

Vam aprendre amb ella el que és un àlbum il·lustrat i els passos necessaris per poder realitzar-lo.

Ens va explicar moltes coses importants de la seva feina i vam poder fer una il·lustració a partir d’un dels seus personatges: “La Mini Moni” i cada nen/a va participar fent un petó en forma de cor.

Ens ho vam passar d’allò més bé descobrint tota la seva trajectòria i la seva darrera feina: “Germans”.

Gràcies Rocío!!!