NOVA CONSELLERA DE L’ESCOLA AL CONSELL DE LA INFÀNCIA DE CASTELLDEFELS

El passat 16 de novembre es va celebrar al Teatre Plaza de Castelldefels  l’Acte de Constitució del Consell de la Infància per al mandat 2023-2024. Va ser un acte molt emotiu, sobretot pels Consellers i Conselleres que marxaven i donaven pas als infants que enguany inicien el seu camí com a representants de les seves escoles i entitats al Consell de la Infància.

Els nostres representants de l’escola són alumnat de 5è i 6è. Enguany la Mar, que ja està a l’institut,  passa el testimoni a la Lara de 5è que acompanyarà a l’Izan de 6è a les sessions del Consell. No podem oblidar que l’Eva de 5è també prendrà part en aquest Consell en representació de l’entitat de Handbol. Enhorabona Lara i Eva i moltes gràcies a la Mar per fer arribar la veu dels nens i nenes del Pins durant els dos darrers cursos.

De ben segur que les vostres aportacions i idees ajudaran a fer una ciutat de Castelldefels més bonica, preparada i sostenible.