L’alumnat de 5è sortirà a un programa de tirada nacional!

Els nens i nenes de 5è vam ser seleccionats i seleccionades per sortir en el programa de televisió CLAN EL DEBATE!!! El tema que vam tractar va ser: De què t’agradaria parlar i no en parles?
Va ser una sensacio única que mai oblidarem. Vam debatre moltes qüestions, vam jugar al joc de veritat o fals i també, vam aprendre a expressar-nos amb normalitat i esperar el torn de paraula. A més a més, hi havia un equip de gravació molt amable i atent amb tots nosaltres.
Finalment, una de les coses que ens va agradar més, va ser parlar de temes que normalment no parlem i perdre una mica la vergonya.