Ja tenim representant de 5è per al Consell de la Infància de l’Ajuntament de Castelldefels!

El passat divendres 27 d’octubre, l’alumnat de 5è va celebrar el procés de renovació de candidats i candidates pel Consell de la Infància 2023-2024. Sabeu què és el Consell de la Infància?? És tracta d’un grup de nens i nenes de 5è i 6è que representen tots els infants de la ciutat, i aporten idees i millores a Castelldefels des del seu punt de vista.

Aquest dia, vam estar acompanyats per la Regidora de Participació  de l’Ajuntament de Castelldefels, Marian Ortega així com de la Sara Segarra, Tècnica de Participació i projectes Transversals que van poder viure de ben a prop el procés d’elecció democràtica del o de la nostra representant.

Per tal de triar entre tots i totes qui seria el o la nostra representant, vam escoltar els discursos dels 7 candidats i candidates de 5è que es van presentar a aquest procés. Cadascun d’ells i elles  van explicar una mica com eren i perquè volien representar l’escola. Finalment, i després de comptabilitzar els vots, la Lara G. va ser la representant escollida.

Enhorabona a la Lara i a tots els candidats i candidates que es van presentar. Ho van fer genial!