BONES FESTES

Benvolguts pares,

Us informem que el proper divendres dia 20 de desembre de 2013 és l’últim dia lectiu d’aquest primer trimestre. Aquest dia hi haurà jornada intensiva, de manera que l’horari lectiu serà de 9 a 13 hores al matí i el servei de menjador de… Llegeix més»

CONCERT DE NADAL

Us recordem que la propera setmana esteu convidats al tradicional Concert de Nadal de la nostra escola, que aquest any dediquem a les cançons creades pels alumnes de l’escola al voltant de llocs, festes i activitats de la Palma, sota el títol Cançons del… Llegeix més»

LA FLAUTA MÀGICA

El passat dia 18 de novembre els alumnes de cicle mig van anar a veure “la flauta màgica”.
La flauta màgica és una de les òperes, composada per Mozart,  més reconegudes del món. Aquesta composició ve a representar un conte de fades on, com en molts… Llegeix més»

EL SOLELL A TARRACO

La setmana passada els nens de 5è i 6è de l’escola El Solell van anar a veure les magnífiques obres  dels romans a la ciutat de Tarraco.
Va ser una excursió genial i molt divertida, peró també una mica acalorada. Vam visitar el circ, les muralles….… Llegeix més»

Cuina i Castanyada

Aquesta és una setmana especial en el curs. Els nostres alumnes celebren l’arribada de la Tardor, es motiven i s’emocionen amb l’arribada imminent de Halloween i, a més a més, fan de cuiners. A Infantil i Inicial s’han fet panellets de tot tipus i a… Llegeix més»

UN DIA GENIAL A BARCINO