Departament d'Ensenyament

Notícies

FAMÍLIES, a l'apartat de Documents/Impresos, podreu descarregar-vos l'enquesta preparada per les AMPES en relació a la ubicació del nou Institut i la notificació més els plànols que ens ha fet arribar l'Alcaldia per a que n'estigueu ben informats. D'aquesta manera podem participar tots opinant sobre la ubicació del mateix per a la propera construcció.

La còpia de l'enquesta i la notificació us arribarà a través dels vostres fills i filles.

Moltes gràcies!

PROGRAMA NADAL AL CUCURULLL 2014

Enviada per msole43 el 09/Des/2014 - 11:18

Bon dia!

podeu descarregar-vos a documents el programa d'activitats que realitzem aquests dies.

Bones festes i un millor 2015!

Abraçades mil

DISSABTE 22 DE NOVEMBRE DE 2014
11.30 H
RODA DE BERÀ
BIBLIOTECA DE RODA DE BERÀ (Plaça de la Sardana)
“Històries mitològiques de deesses i dones valentes!”
Antigament, en temps dels romans, a la vora del foc s'explicaven històries mitològiques de grans homes i
herois, déus... Veniu i descobrireu les aventures de grans deesses com Atenea i Diana i de dones molt
valentes com Atalanta.
“VINE,“VINE, VIDE... I ESCOLTA. HISTÒRIES DE TÀRRACO”

CONTACONTES KARME GONZÁLEZ

Castanyada 2014

Enviada per admin el 31/Oct/2014 - 18:16

Durant el dia d'avui hem dut a terme diverses activitats de la castanyada. Certament ens ho hem passat molt bé. Podeu veure le fotografies al bloc de festes, sortides i activitats.

Aprofitem per desitjar-vos una bona castanyada.

Escola EL Cucurull

Usuaris nous enviats

Enviada per admin el 29/Oct/2014 - 19:00

Durant la tarda d'avui s'han enviat els usuaris i contrasenyes a totes les famílies que les van sol·licitar. Donat que és un sistema nou no coneixem el grau d'efectivitat del mateix i desconeixem si haurà arribat a tothom qui ho va demanar.

Preguem disculpeu les molèsties i si algú no ha rebut el correu amb el seu usuari i contrasenya ens faci arribar un mail a jpinol22@xtec.cat  per tal de poder solucionar l'incidència.

És important que canvieu la contrasenya. A la secció documents a l'apartat informacions trobareu un tutorial per poder fer el canvi.

Escola El Cucurull

UTAE (Unitat de Trastorns de l’Aprenentatge Escolar)

Benvolguts/des:

Ens plau comunicar-vos que desde de la UNITAT DE TRASTORNS DE L'APRENENTATGE (UTAE) del Servei de Neurologia de l’Hospital Sant Joan de Déu,

s’han organitzat unes xerrades divulgatives per a les famílies que segur seran del vostre interès.

1) 30 octubre 2014 6 de novembre 2014à “Em diuen que el meu fill no està motivat i no s’esforça a l’escola…”  - Anna Sans. Neuropediatra (UTAE)

2) 15 gener 2015 à “Com podem afavorir l’aprenentatge dels nostres fills  durant les activitats quotidianes?” - Anna López Sala. Neuropsicòloga (UTAE)

3) 9 abril 2015 à “Què he de fer quan el meu fill no em fa cas?”  - Jennifer Bona. Psicòloga Clínica (UTAE)

L’HORARI DE LES XERRADES SERÀ DE 19:00 A 20.00H

Els actes tindran lloc  a l'auditori del CAPI Barcelona Esquerra (Auditori - C/ Numància, 9 -13, planta-1  Barcelona) Estación Sants-Estació (línea azul – metro)

Aquestes xerrades són gratuïtes i cal confirmar l’assistència de dilluns a divendres de 9 a 13h al telèfon 93 253 21 30 ó al correu electrònic aula@hsjdbcn.org

Esperem la vostra assistència!

Moltes gràcies!

Actualització del bloc de sortides i activitats.

Enviada per admin el 23/Oct/2014 - 11:15

Benvolgudes famílies , ja teniu al bloc de sortides i activitats les fotografies corresponents a l'exposició de dibuixos d'Ed. Infantil sobre l'Ecce Homo, la sortida a Ca l'Oliverar i la sortida en bicicleta.

Escola El Cucurull

Solucionats els problemes amb la web de l'escola

Enviada per admin el 23/Oct/2014 - 11:12

Finalment des d'avui ja tenim solucionat els problemes tècnics que teníem amb la web de l'escola. Des d'aquí agrair als serveis tècnics del departament en seu ajut i a totes aquelles famílies que ens han informat de l'incidència.

Gràcies

PROGRAMA ESCOLAR ECCE HOMO i ACTIVITATS AL MUNICIPI

Enviada per msole43 el 10/Oct/2014 - 14:32

Bon dia!

recordeu que a l'apartat  de documents podreu trobar el Programa d'activitats que treballem a l'escola per tal de conèixer el sentit i la part cultural-educativa de la festa major petita o Ecce Homo.

Vegeu també el programa de l'Ajuntament on hi trobareu la il·lustració feta per un alumne del centre i les activitats que es realitzen des d'avui i fins diumenge al municipi.

Disfruteu-la amb els vostres fills/es i familiars!.

MENÚS MENJADOR

Enviada per msole43 el 30/Set/2014 - 14:17

Bon dia,

per motius aliens a nosaltres, el menú d'aquest mes es farà arribar amb una mica de retard als usuaris.

Disculpeu les molèsties.

Cordialment

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Calendari Escola