Departament d'Ensenyament

L'INFORMATIU DE LES FAMÍLIES 2_ CURS 2015-2016

Enviada per msole43 el 26/Mai/2016 - 13:37

Famílies,

a l'apartat de documents de centre podreu trobar "L'informatiu 2 " amb notificacions importants a tenir en compte abans d'acabar el curs. Demà us farem arribar les còpies del document a través dels vostres fills (en el cas de més d'un fill, us portarà la notificació el fill petit).

Gràcies!!

Menú de juny

Enviada per admin el 26/Mai/2016 - 11:39

Podeu trobar a la secció documents el menú corresponent al mes de juny.

2n DIA DE COLÒNIES A L'ESPLUGA

Enviada per msole43 el 26/Mai/2016 - 09:45

Bon dia!! Han passat tots una bona nit i aquest matí un cop acabats d'esmorzar passaran a rodar la pel·lícula!!! S'ho estan passant molt bé i aprenent, a part de poder conviure tots junts, nens i mestres.

Retornaran aquesta tarda!, a l'hora de sortida.

PROJECTE: "Dóna la nota" Camp d'aprenentatge Pau Casals

Enviada per msole43 el 25/Mai/2016 - 20:05

Famílies, novament participem en el projecte impulsat pel CdA Pau Casals, perquè com ells i vosaltres creiem en la música, el que és a les nostres vides, el que representa. La música és cultura, respecte, emocions... per això el dia 10 de juny a les 11h, sortirem al pati i cantarem "Pluja de sons", la nova cançó del projecte que estem assajant amb l'Astrid, la mestra de música.

Aquí teniu l'enllaç del video amb la cançó que és preciosa.

COLÒNIES A L'ESPLUGA DE FRANCOLÍ

Enviada per msole43 el 25/Mai/2016 - 11:56

Bon dia,

els alumnes i mestres de colònies, han arribat bé amb l'autobús i ja s'han instal·lat a la casa per a començar les activitats!

VERMUT SOLIDARI PEL DANIEL 28 de maig a CA L'IXART, Altafulla

Enviada per msole43 el 24/Mai/2016 - 18:08

Benvolgudes famílies,

des de l'escola us encoratgem a participar en la iniciativa que han tingut els castellers d'Altafulla per a ajudar el nostre alumne Daniel.

Els Castellers d’Altafulla preparen pel proper dissabte dia 28 un vermut electrònic solidari per ajudar un dels nens de la colla amb problemes d’oïda. Més enllà del calendari d’assajos i actuacions, la colla oferirà el proper dissabte dia 28 un vermut electrònic solidari. La intenció és destinar els diners recaptats a col·laborar en la compra d’un sistema FM per un dels nens de la colla amb problemes d’oïda, en Daniel.

La festivitat tindrà lloc a partir de dos quarts d’1 del migdia a l’Era de l’Ixart, amb l’actuació en directe del punxadiscos Dj Ethian Guerrero.

Us hi esperem!!!

NOVETATS ENTEROVIRUS

Enviada per msole43 el 24/Mai/2016 - 17:59

Des del departament d'ensenyament ens han fet arribar noves informacions de l'enterovirus. Podeu veure-la en aquests enllaços.

Cordialment,

INFORMACIÓ ENTEROVIRUS DEPARTAMENT ENSENYAMENT I SANITAT

Enviada per msole43 el 19/Mai/2016 - 13:29

Benvolguts/des,

la direcció dels Serveis territorials d'Ensenyament a Tarragona ens ha fet arribar el document amb recomanacions a seguir en relació a l'enterovirus, segons el Departament de Salut. Cal estar atents, com sempre famílies i escola, a qualsevol símptoma consultant al vostre/a pediatre/a, a més de ser tots curosos amb les mesures de prevenció. És important seguir el protocol establert d'informació ja que cal donar avís des de les famílies al centre i a l'inrevés davant de qualsevol símptoma, per estar ben informats i actuar amb conseqüència, igual que sempre hem fet amb qualsevol tema sanitari.

Annexem document explicatiu

Moltes gràcies!

Fitxa_enterovirus_canal_salut-1-1.pdf

Menú menjador escolar maig 2016

Enviada per msole43 el 04/Mai/2016 - 08:28

Famílies, aquí teniu el menú escolar del mes de maig i propostes de sopars.

Bon profit!ElCucurull_Maig16.pdf

Propostes__Sopar__Maig16.pdf

ACTIVITATS SANT JORDI A L'ESCOLA

Enviada per msole43 el 15/Abr/2016 - 15:21

BENVOLGUDES FAMÍLIES,

aqui teniu el triptic informatiu de les activitats que realitzarem durant la setmana cultural de Sant Jordi a l'escola.

tríptic_St._Jordi_2016__Escola_El_Cucurull.pdf

Esperem la vostra assitència pel dia 22 a la tarda i les activitats que es realitzaran al municipi.

Bona diada a tothom!

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Calendari Escola

Web feta amb el Zikula