Departament d'Ensenyament

Actualització del bloc de sortides i activitats.

Enviada per admin el 23/Oct/2014 - 11:15

Benvolgudes famílies , ja teniu al bloc de sortides i activitats les fotografies corresponents a l'exposició de dibuixos d'Ed. Infantil sobre l'Ecce Homo, la sortida a Ca l'Oliverar i la sortida en bicicleta.

Escola El Cucurull

Solucionats els problemes amb la web de l'escola

Enviada per admin el 23/Oct/2014 - 11:12

Finalment des d'avui ja tenim solucionat els problemes tècnics que teníem amb la web de l'escola. Des d'aquí agrair als serveis tècnics del departament en seu ajut i a totes aquelles famílies que ens han informat de l'incidència.

Gràcies

Escola El Cucurull

PROGRAMA ESCOLAR ECCE HOMO i ACTIVITATS AL MUNICIPI

Enviada per msole43 el 10/Oct/2014 - 14:32

Bon dia!

recordeu que a l'apartat  de documents podreu trobar el Programa d'activitats que treballem a l'escola per tal de conèixer el sentit i la part cultural-educativa de la festa major petita o Ecce Homo.

Vegeu també el programa de l'Ajuntament on hi trobareu la il·lustració feta per un alumne del centre i les activitats que es realitzen des d'avui i fins diumenge al municipi.

Disfruteu-la amb els vostres fills/es i familiars!.

MENÚS MENJADOR

Enviada per msole43 el 30/Set/2014 - 14:17

Bon dia,

per motius aliens a nosaltres, el menú d'aquest mes es farà arribar amb una mica de retard als usuaris.

Disculpeu les molèsties.

Cordialment

LA REVISTA DE L'ESCOLA A L'XTEC!!!

Enviada per msole43 el 14/Set/2014 - 19:57

Benvolguts i benvolgudes volem informar-vos d'una notícia que ens fa molta il·lusió!!! Podeu veure penjada la nostra revista escolar del juny a la página  http://www.xtec.cat/web/guest/home de l'xtec, a primera plana!!!

Gràcies a tots i totes per fer-ho possible!!!

L'escola

TORNEM A L'ESCOLA! !!

Enviada per msole43 el 05/Set/2014 - 18:31

Anem a l'escola!

Després d'un llarg estiu, descansar, estar amb família i amics,  anar a la platja o a la piscina,  migdiades, relax, llegir.... ja tenim ganes de tornar-vos a veure!! El dia 15 de setembre us esperem a tots i totes amb il·lusió per començar el nou curs!!!

Una abraçada i fins aviat!!

Mestres i associació de pares i mares

Revista Juny 2014

Enviada per admin el 17/Jul/2014 - 10:42

En el següent enllaç podeu visualitzar la revista d'aquest fi de curs. Aprofitem per desitjar-vos un bon estiu.

Enllaç a la Revista Digital

PARTICIPEM: Projecte "Dóna la nota" amb la cançó "Mirall de Pau"

Enviada per msole43 el 01/Jun/2014 - 13:42

Benvolguts i benvolgudes,

des del Camp d'Aprenentatge Pau Casals de Coma-ruga ens va arribar la proposta d'unir-nos amb tots els centres de Catalunya per tal de cantar tots junts (mateixa hora i mateix dia) el dia 6 de juny a les 11 del matí, "Mirall de Pau". A partir d'aleshores la mestra de música de l'escola, la Vanesa T., ha format part activa juntament amb els vostres fills i filles més el claustre de mestres, del projecte.

El Projecte s'anomena"Dóna la nota" i pretén fer entendre a tothom que la música és una part molt important de la vida, de l'educació d'un infant, d'una persona. La música ens fa treballar el llenguatge amb les seves lletres, el medi amb els països, compositors i característiques dels instruments, les matemàtiques perquè hi ha diferents compassos, ritmes..., desenvolupa la creativitat, entre moltes aptituds més...

Per això hem volgut unir-nos a aquest projecte que és una crida a la importància d'aquesta assignatura o àrea dins les escoles . No hi podem faltar!.

En el següent enllaç trobareu tota la informació sobre la campanya "Dóna la nota" Cliqueu aquí

Arribada Colònies

Enviada per admin el 16/Mai/2014 - 15:00

La previsió d'arribada de l'alumnat que ha anat de colònies a Prades és les 16:30. Si hi hagués cap canvi en la previsió ho comunicarem mitjançant la intranet.

Menú mes de maig

Enviada per admin el 15/Mai/2014 - 16:34

Teniu penjat a l'apartat documents el menú del mes de maig.

El Cucurull

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Calendari Escola

Web feta amb el Zikula