Departament d'Ensenyament

Confirmació de plaça curs 2015/2016

Enviada per admin el 20/Mai/2015 - 16:35

NOTIFICACIÓ: Confirmació de plaça i actualització de dades del seu fill/a.

Els informem que poden passar per secretaria per tal de formalitzar la CONFIRMACIÓ DE PLAÇA I ACTUALITZACIÓ DE DADES pel curs 2015/2016, els dies que a continuació els detallem:

CURS ACTUAL:

DIA

4t i 5è

25 de maig

2n i 3r

26 de maig

P5 i 1r

27 de maig

P3 i P4

28 de maig

Els recomanem respectar el següent horari:

Matí: de 9h a 13h.

Tarda: de 15h a 16h

Observació: Les famílies amb germans poden aprofitar per a emplenar els fulls el mateix dia.

És important formalitzar el document ja que, segons estableix la resolució EDU/349/2008, es considera que l’alumnat que no confirmi la seva continuïtat RENUNCIA a continuar escolaritzat en el centre, per la qual cosa, aquesta plaça passarà a estar disponible per un/a altre/a alumne/a

Recordem que els alumnes que no confirmin la plaça també han de passar per secretaria del centre a signar el document de No confirmació.

Atentament,

La direcció.                                                                                         Roda de Berà, 18 de maig de 2015

Els nens i nenes de l'extraescolar de dibuix participen en el Projecte I Love India a través de la mestra de dibuix Ana Manzano. Realitzen un intercanvi de dibuixos amb escoles de l'India aprofitant tot el que estan aprenent a dibuix , fent unes imatges molt boniques.

Més endavant els exposarem.

L'escola

Taller primers auxilis

Enviada per admin el 30/Abr/2015 - 09:55

Us fem arribar aquesta notícia per si és del vostre interès.

Bon dia,

Ens complau comunicar-vos la propera impartició del TALLER DE PRIMERS AUXILIS PER FAMILIES I EDUCADORS/ES  que s’impartirà el dia 23 de maig de 2015,  si fos del vostre interès podeu inscriure-us seguint aquestes instruccions:

1. Accedir al Portal d’Aula de Pediatria : http://www.cursospediatria.net/
  2. Clicar en el botó “Inscripció online” en el curs que li interessi, en aquest cas:  TALLER DE PRIMERS AUXILIS PER A FAMILIES I EDUCADORS/ES Seguir les pantalles introduint les dades que li va solicitant:

-          DATES I DISPONIBILITAT:  Comprovar la disponibilitat i clicar l’opció que li interessi (presencial, online o webcasting)

-          PARTICIPANTS: Introduir dades (nom, cognoms i correu electrònic).

-          PRESSUPOST: Li apareixerà el pressupost per a la seva comprobació.

-          DADES DE FACTURACIÓ: Introduir el DNI o CIF si es tracta d’una empresa.

-          PAGAMENT: Se li oferirà la possibilitat de realitzar el pagament amb tarjeta bancària (redirigint-lo a una página de pago) o bien a través de transferencia bancaria.

1. Acabat el procés, automàticament rebrà un e-mail per tal de que torni a accedir i escolli una contrasenya. AQUEST PUNT ÉS MOLT IMPORTANT, JA QUE FINS QUE NO CONFIRMI LA SEVA INSCRIPCIÓ, AQUESTA, NO SERÀ EFECTIVA.

Menú mes de maig

Enviada per admin el 30/Abr/2015 - 09:53

Benvolgudes famílies, teniu disponible a la secció documents el menú del menjador corresponent al mes de maig.

Xerrada Enric Queralt

Enviada per admin el 20/Abr/2015 - 12:10

El passat dimecres dia 15 d'abril vam tenir ocasió d'escoltar la Xerrada que el formador Enric Queralt i Catà va fer per a totes les famílies de l'escola. Els assistents la van qualificar de xerrada molt interessant. Us posem els enllaços dels documents que va presentar per si són del vostre interès.

Per motius de privadesa els enllaços a aquests arxius el podreu trobar al bloc menú a l'apartat tauler un cop us hagueu validat com ha usuaris de la intranet.

Disculpeu les molèsties

Escola El Cucurull

PROGRAMACIÓ DE SANT JORDI A L'ESCOLA.

Enviada per msole43 el 17/Abr/2015 - 20:28

Benvolguts/des,

podeu trobar a l'apartat de documents, festes i tradicions la programació literària del mes d'abril relacionada amb la Diada de Catalunya o Sant Jordi. Disfrutem-la!

Tingueu en compte també, totes les activitats que es realitzaran al municipi visitant la web de l'ajuntament.

Salutacions

XERRADA ENRIC QUERALT: "Llegir a casa, com ajudar-los"

Enviada per msole43 el 14/Abr/2015 - 21:38

Benvolguts i benvolgudes,

us recordem la xerrada d'Enric Queralt que es realitza a l'escola per a tota la comunitat educativa. No hi falteu!!

Cartell_Xerrada_Enric_Queralt-2_.pdf

Menú menjador escolar ABRIL 2015 i proposta de sopars

Enviada per msole43 el 02/Abr/2015 - 15:01

Benvolguts i benvolgudes aquí teniu els menús del mes d'abril i la proposta de sopars per si us fa servei.

Salutacions

menu_abril_15_Escola_El_Cucurull. pdf

Propostes_sopar_abril_15.pdf

VEIEM L'ECLIPSI SOLAR PARCIAL

Enviada per msole43 el 20/Mar/2015 - 10:46

Avui estem visualitzant l'eclipsi solar parcial des del pati de l'escola!! Anem sortint de 5 en cinc amb les ulleres especials per a poder-ho veure, estem molt emocionats perquè hem tingut molta sort ja que no hi ha hagut núvols que ens ho tapin!!!

Properament podreu veure les fotos que penjarem a la galeria de fotos.

Hem treballat què és un eclipsi, com se succeeix, diferents tipus.. Per més informació podeu anar a l'enllaç de l'xtec:  http://srvcnpbs.xtec.cat/cdec/index.php/component/content/article/14-recursos-secundaria/675-eclipsi-20032015

Notificacions i triptic - Preinscripció i portes obertes

Enviada per msole43 el 05/Mar/2015 - 21:28

Famílies!,

podeu descarregar-vos les notificacions de portes obertes i preinscripció següents:

Portes_obertes_famílies_llar_Infants_2015-2016_revisada.pdf

portes_obertes_carta_famílies_gral_2015_2016_El_Cucurull.pdf

preinscripcio.TRÍPTIC_15_16_Escola_El_Cucurull_color.pdf

Cartell_de_PORTES_OBERTES__15_16_B_N_El_Cucurull.pdf

Per qualsevol dubte, passeu per l'escola. Us atendrem amb molt de gust.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Calendari Escola

Web feta amb el Zikula