Departament d'Ensenyament

Revista Juny 2014

Enviada per admin el 17/Jul/2014 - 10:42

En el següent enllaç podeu visualitzar la revista d'aquest fi de curs. Aprofitem per desitjar-vos un bon estiu.

Enllaç a la Revista Digital

PARTICIPEM: Projecte "Dóna la nota" amb la cançó "Mirall de Pau"

Enviada per msole43 el 01/Jun/2014 - 13:42

Benvolguts i benvolgudes,

des del Camp d'Aprenentatge Pau Casals de Coma-ruga ens va arribar la proposta d'unir-nos amb tots els centres de Catalunya per tal de cantar tots junts (mateixa hora i mateix dia) el dia 6 de juny a les 11 del matí, "Mirall de Pau". A partir d'aleshores la mestra de música de l'escola, la Vanesa T., ha format part activa juntament amb els vostres fills i filles més el claustre de mestres, del projecte.

El Projecte s'anomena"Dóna la nota" i pretén fer entendre a tothom que la música és una part molt important de la vida, de l'educació d'un infant, d'una persona. La música ens fa treballar el llenguatge amb les seves lletres, el medi amb els països, compositors i característiques dels instruments, les matemàtiques perquè hi ha diferents compassos, ritmes..., desenvolupa la creativitat, entre moltes aptituds més...

Per això hem volgut unir-nos a aquest projecte que és una crida a la importància d'aquesta assignatura o àrea dins les escoles . No hi podem faltar!.

En el següent enllaç trobareu tota la informació sobre la campanya "Dóna la nota" Cliqueu aquí

Arribada Colònies

Enviada per admin el 16/Mai/2014 - 15:00

La previsió d'arribada de l'alumnat que ha anat de colònies a Prades és les 16:30. Si hi hagués cap canvi en la previsió ho comunicarem mitjançant la intranet.

Menú mes de maig

Enviada per admin el 15/Mai/2014 - 16:34

Teniu penjat a l'apartat documents el menú del mes de maig.

El Cucurull

Informació Colònies Prades

Enviada per admin el 15/Mai/2014 - 16:24

Amb aquesta notícia us informem que els vostres fills i filles amb les mestres que els acompanyen ja han arribat i estan allotjats a la casa de colònies. Esperem que s'ho passin d'allló més bé.

Exposició treballs II Concurs literari

Enviada per msole43 el 02/Mai/2014 - 19:08

Famílies,

podeu passar per l'edifici taronja i visitar l'exposició dels treballs dels alumnes i famílies que es van presentar al II Concurs literari Llurucuc.

Gràcies!

Colònies d'estiu a la Fundació Pere Tarrés

Enviada per msole43 el 17/Abr/2014 - 13:07

famílies, podeu trobar la informació en aquest enllaç:

Noves fotos a la galeria

Enviada per msole43 el 11/Abr/2014 - 18:18

Famílies podeu veure les fotos de les úlltimes sortides i d'avui fent les mones!!! Visiteu la galeria de fotos.

Gràcies!

Programa Sant Jordi 2014

Enviada per msole43 el 11/Abr/2014 - 18:08

Famílies,

a l'apartat de documents/ Festes i tradicions , podeu descarregar-vos el programa d'activitats que realitzarem la setmana de Sant Jordi.

Hi ha sorpreses!!

Bona Pasqua i fins el dia 22 d'abril!

ENREGISTREM UN CD AL CAMP D'APRENENTGE PAU CASALS DE COMA-RUGA

Enviada per msole43 el 04/Abr/2014 - 20:24

FAMÍLIES!, el dia 1 d'abril l'alumnat i mestres de 3r i 4t van realitzar una sortida per gravar les seves veus en un CD. La cançó triada és "Viu-la" de Filippo Landini.

Ha quedat molt bé i va ser molt emocionant!! Podeu escoltar-la en aquest enllaç: http://www.cdapaucasals.com/ . Esperem que us agradi!!!

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Calendari Escola

Web feta amb el Zikula