Departament d'Ensenyament

ACTIVITAT INTERESSANT

Enviada per msole43 el 23/Jun/2016 - 10:37

Benvolguts/des,

Per indicacióó de la directora dels serveis territorials d'Ensenyament a Tarragona, senyora Sílvia rodes Guedes, us informem que el proper 28 de juny,  de 17.30 a 20.30 h, al Palau Macaya de Barcelona tindrà lloc la

Jornada ITscool - Generacions de Futur per a les TIC,

adreçada a estudiants, professionals TIC i professorat , a càrrec ITScool, associació educativa que va néixer per a promocionar estudis vinculats a les carreres de Tecnologies de la Informació i la Comunicació entre els joves d’Educació Primària i Secundària, els professors i escoles i les famílies, amb el suport de la Generalitat de Catalunya, escoles universitàries, col·legis professionals i la Federació de Pares i Mares de Catalunya.

L’objectiu és de sensibilitzar als prescriptors d’aquests estudis, pares, mares i professorat, aprofundir en les darreres dades universitàries i laborals i conèixer que estan fent les institucions i empreses per augmentar les vocacions dels joves per les TIC.

L’assistència és gratuïta prèvia inscripció, que finalitzarà el 27 de juny a les 17.00 h. Us annexem el programa.

Us demano en feu la màxima difusió i animeu a la participació de la comunitat educativa: alumnat, professorat i famílies.

Estem a la vostra disposició per tot allò que necessiteu i us convingui.

Ben cordialment,

Marta Viñas Clemente,

Responsable Serveis Educatius i Formació Permanent

Tríptic fest fi de curs

Enviada per admin el 14/Jun/2016 - 13:19

A la secció documents en l'espai resrvat a festees i tradicions podereu descarregar-vos el tríptic de la festa de fi de curs d'aquest curs.

Us hi esperem

NOTIFICACIONS QUOTA AMPA, XANDALS I BATES CURS 2016-2017

Enviada per msole43 el 14/Jun/2016 - 08:20

Benvolguts/des,

avui mateix rebreu a través dels vostres fills/es 2 notificacions de l'AMPA: comanda roba esportiva i bates curs 2016-2017 i quota de socis anual i per família. Ho podreu trobar a l'apartat de documents/AMPA.

A les famílies de nova matrícula se us donaran els impresos en el moment de la matrícula.

Si voleu veure in situ com és el xandall i bates, podeu passar pel centre. També us en penjarem unes fotos properament aquí mateix.

Gràcies!!

INFORMACIÓ DOCUMENTS I MATRÍCULA 2016-2017

Enviada per msole43 el 10/Jun/2016 - 12:44

Benvolgudes famílies us fem arribar informació sobre documents i reunions en motiu de la matrícula:

·        Original i fotocòpia del carnet de salut amb el control de vacunes.

·        Si els nens/es no han estat vacunats/des per indicació mèdica: original i fotocòpia del certificat mèdic oficial amb les dosis de vacunes rebudes.

·        Fotografies mida carnet:

Ø  P3: 8 fotografies

Ø  P4 i P5: 4 fotografies

Ø  Primària: 2 fotografies

·        Sentència judicial, si és el cas, de pàtria potestat i/o custòdia i guarda. També altres sentències que afectin a l’alumne (ordres d’allunyament, regulació de visites...).

·        Còpia de l’últim informe de notes a la família i el de final de curs.

·        DNI  renovat amb la nova adreça (si és el cas)

·        INFORMACIÓ DATES REUNIONS CURS 16-17:

Ø  P3: 27 de juny a les 12h.

Ø  P4-P5 i Primària: 27 de juny a les 12:15h.

A la reunió se us lliurarà un llibret explicatiu i d’altres documents necessaris per a començar el curs 2016-2017.

Cordialment,

L'INFORMATIU DE LES FAMÍLIES 2_ CURS 2015-2016

Enviada per msole43 el 26/Mai/2016 - 13:37

Famílies,

a l'apartat de documents de centre podreu trobar "L'informatiu 2 " amb notificacions importants a tenir en compte abans d'acabar el curs. Demà us farem arribar les còpies del document a través dels vostres fills (en el cas de més d'un fill, us portarà la notificació el fill petit).

Gràcies!!

Menú de juny

Enviada per admin el 26/Mai/2016 - 11:39

Podeu trobar a la secció documents el menú corresponent al mes de juny.

2n DIA DE COLÒNIES A L'ESPLUGA

Enviada per msole43 el 26/Mai/2016 - 09:45

Bon dia!! Han passat tots una bona nit i aquest matí un cop acabats d'esmorzar passaran a rodar la pel·lícula!!! S'ho estan passant molt bé i aprenent, a part de poder conviure tots junts, nens i mestres.

Retornaran aquesta tarda!, a l'hora de sortida.

PROJECTE: "Dóna la nota" Camp d'aprenentatge Pau Casals

Enviada per msole43 el 25/Mai/2016 - 20:05

Famílies, novament participem en el projecte impulsat pel CdA Pau Casals, perquè com ells i vosaltres creiem en la música, el que és a les nostres vides, el que representa. La música és cultura, respecte, emocions... per això el dia 10 de juny a les 11h, sortirem al pati i cantarem "Pluja de sons", la nova cançó del projecte que estem assajant amb l'Astrid, la mestra de música.

Aquí teniu l'enllaç del video amb la cançó que és preciosa.

COLÒNIES A L'ESPLUGA DE FRANCOLÍ

Enviada per msole43 el 25/Mai/2016 - 11:56

Bon dia,

els alumnes i mestres de colònies, han arribat bé amb l'autobús i ja s'han instal·lat a la casa per a començar les activitats!

VERMUT SOLIDARI PEL DANIEL 28 de maig a CA L'IXART, Altafulla

Enviada per msole43 el 24/Mai/2016 - 18:08

Benvolgudes famílies,

des de l'escola us encoratgem a participar en la iniciativa que han tingut els castellers d'Altafulla per a ajudar el nostre alumne Daniel.

Els Castellers d’Altafulla preparen pel proper dissabte dia 28 un vermut electrònic solidari per ajudar un dels nens de la colla amb problemes d’oïda. Més enllà del calendari d’assajos i actuacions, la colla oferirà el proper dissabte dia 28 un vermut electrònic solidari. La intenció és destinar els diners recaptats a col·laborar en la compra d’un sistema FM per un dels nens de la colla amb problemes d’oïda, en Daniel.

La festivitat tindrà lloc a partir de dos quarts d’1 del migdia a l’Era de l’Ixart, amb l’actuació en directe del punxadiscos Dj Ethian Guerrero.

Us hi esperem!!!

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Calendari Escola

Web feta amb el Zikula