Departament d'Ensenyament

Colònies d'estiu a la Fundació Pere Tarrés

Enviat per msole43 el Dijous, 17 de Abril de 2014 a les 13:07

famílies, podeu trobar la informació en aquest enllaç:

Noves fotos a la galeria

Enviat per msole43 el Divendres, 11 de Abril de 2014 a les 18:18

Famílies podeu veure les fotos de les úlltimes sortides i d'avui fent les mones!!! Visiteu la galeria de fotos.

Gràcies!

Programa Sant Jordi 2014

Enviat per msole43 el Divendres, 11 de Abril de 2014 a les 18:08

Famílies,

a l'apartat de documents/ Festes i tradicions , podeu descarregar-vos el programa d'activitats que realitzarem la setmana de Sant Jordi.

Hi ha sorpreses!!

Bona Pasqua i fins el dia 22 d'abril!

ENREGISTREM UN CD AL CAMP D'APRENENTGE PAU CASALS DE COMA-RUGA

Enviat per msole43 el Divendres, 04 de Abril de 2014 a les 20:24

FAMÍLIES!, el dia 1 d'abril l'alumnat i mestres de 3r i 4t van realitzar una sortida per gravar les seves veus en un CD. La cançó triada és "Viu-la" de Filippo Landini.

Ha quedat molt bé i va ser molt emocionant!! Podeu escoltar-la en aquest enllaç: http://www.cdapaucasals.com/ . Esperem que us agradi!!!

FAMÍLIES: PRÉSTEC I LECTURES BIBLIOTECA ESCOLA

Enviat per msole43 el Dimarts, 18 de Març de 2014 a les 15:48

Benvolgudes famílies us recordem que teniu obert el servei de préstec per a la biblioteca de l'escola.

Acabem de rebre la revista "Viure en famíla" d'aquest mes amb articles tan interessants com:

-A la panxa no hi ha idees: només la respiracio... d'Eline Snel autora del llibre "Tranquils i atents com una granota"

-Joana Raspall, una vida de versos per a orelles petites, de Sabina Galí

-Fent mates amb flors i pedres, per Philip Bruchner

-Ides del viure, una pàgina amb molt bones idees

Esperem que us agradi i l'agafeu en préstec.!!

ARRIBEN ELS ALUMNES DE 6è!!!

Enviat per msole43 el Divendres, 28 de Febrer de 2014 a les 14:15

Avui a la tarda ja arriben els i les alumnes de 6è amb els seus mestres!!!

S'ho han passat molt bé esquiant junts, els ha nevat, han fet relax a la piscina.... ja us ho explicaran!!!!

Gràcies als pares, mares i mestres per fer-ho possible!!!

ORDRES CARNESTOLTES I VELLA QUARESMA

Enviat per msole43 el Divendres, 28 de Febrer de 2014 a les 14:10

Avui dijous ben guapos i guapes heu vingut!! :  "Esportista et tornaràs i de l'esport que vulguis vindràs!!

Bé, només dir-vos que acabeu de disfrutar amb el Carnaval que tot just acaba de començar !!

Ara fins el dia 4 no heu de tornar perquè festa el dia 3 de març us han donat!!!  Aquests dies jo sóc el Rei però, ai ... ja puc apretar a córrer perquè el divendres dia 7 de març vindrà aquella velleta que cada any m'empaita!!! Sí, sí la VELLA QUARESMA!!!

Una abraçada i fins l'any que ve!!!

El Rei Carnestoltes

ORDRES CARNESTOLTES

Enviat per msole43 el Dimecres, 26 de Febrer de 2014 a les 11:00

Avui dimecres, l'ordre era:  No siguis ruc ni ruca, vine a l'escola amb perruca!

Per demà, dijous:  <span style="color: #ff4cc6;"><span style="color: #2d2d2d;">Per Carnaval el xandall de l'escola et posaràs, amb els mitjons per damunt del pantaló vindràs!!</span>
</span>

El Carnestoltes ens demana xandall perquè fem la sortida del Dijous Gras!!. Recordeu-vos de portar entrepà de truita o truita amb botifarra i aigua. TOT DINS D'UNA MOTXILLETA!!

PREINSCRIPCIÓ 2014-2015

Enviat per msole43 el Dimarts, 25 de Febrer de 2014 a les 09:07

Famílies! Ja tenim en marxa tots els centres del municipi les Jornades de Portes Obertes en motiu de la Preinscripció.

Podeu trucar a secretaria per a demanar dia i hora. També podreu veure al calendar que hi ha a la dreta de la intranet tota la informació del procés.

Els dies de portes obertes al centre seran:

Dia 7 de març, divendres : a les 9h  del matí

Dia 10 de març, dilluns : a les15'10h de la tarda.

Benvinguts i benvingudes a  un nou curs!!

SORTIDA-ESQUIADA ALUMNAT DE 6è de PRIMÀRIA

Enviat per msole43 el Dimarts, 25 de Febrer de 2014 a les 09:02

Bon dia! des d'ahir ja podeu anar veient les fotos que s'aniran penjant de l'esquiada.!

Avui comencen l'activitat d'esquí. Ahir van arribar bé i van fer l'entrada a ll'hotel+ lloguer d'esquis.

Tot a punt!!

Page 1 / 12 (1 - 10 of 115 Total) Next Page Last Page