Participem a la XXXII Mostra de teatre del Tarragonès: sortida matinal

teatreBenvolguts/des, el dijous 18 de maig, els alumnes de 6è de la nostra escola participaran en la mostra de teatre representant l’obra de teatre, en anglès, “The little red hen”; dirigida per Erin Higgins. Aquesta es representarà al  Teatre-Casal “La Violeta” d’Altafulla. Hi assitiran els alumnes de 6è, P3,P4 i P5 i el transport de l’alumnat i mestres és gentilesa del CRP del Tarragonès. Els 3 grups han preparat molt bé l’obra que han representat a la biblioteca municipal i a la mateixa escola, però a la mostra la representarà el grup elegit per sorteig. Animem-los!!!.

Les famílies que pugueu també hi podreu assistir com a públic.

A la pàgina del CRP del Tarragonès podeu trobar-hi més informació!:  cliqueu aquí

Colònies a Saifores

Benvolgudes famílies,
per problemes tècnics del Departament d’Ensenyament  ahir no es va poder penjar cap notícia a la web, sí a la cartellera, però dir-vos que tot ha anat bé i que ben aviat seran aquí!!
Salutacions

Arriba SANT JORDI!!!!

Bon dia!

avui comencem les activitats que fa dies que estem preparant per tal de celebrar i conèixer tot el que envolta la festivitat de Sant Jordi, diada nacional de Catalunya. Durant uns dies ens endinsem en un món màgic de contes, llegendes,tallers, música, danses per a l’ocasió.  Famílies, el divendres 21 d’abril, a la tarda us esperem a tots!

Podeu trobar totes les activitats al tríptic :   tríptic St. Jordi 2017_color_Escola ElCucurull

descarga

Cartell portes obertes 17-18 /notificacions famílies

Benvolguts/des aquí teniu el cartell de portes obertes i les notificacions informatives entregades en motiu del període de preinscripció pel curs vinent. Aneu mirant el caledari de l’esquerra amb totes les novetats!   Gràcies!!

dibuix-cartell
VENIU A L’ESCOLA!!!Gràcies!

cartell_de-portes-obertes-_16_17_colorf_escola-el_cucurull

portes_obertes_families_gral_2017_2018

informacio-portes-obertes-1r-cicle-ei_-2017-2018

cartell_de-portes-obertes-_16_17_colorf_escola-el_cucurull

PREINSCRIPCIÓ 2017-2018/Jornades de portes obertes- Visita l’escola en funcionament!!!

JORNADA PORTES OBERTES-preinscripció 2107-2018

DIES: dimarts 21/03/2017 a les 8’50h i  dijous 30/03/2017 a les 15’05h
-Inici a la biblioteca de l’escola
-Durada aproximada: 1h 30′
-Adreçat a: famílies que preinscriuen els seus fills/es pel curs vinent.
PUNTS A TRACTAR:
-Projectes de centre
-Metodologia del centreResultado de imagen de preinscripció 2017
-Serveis
-Documents preinscripció
-Video activitats anuals
-Dubtes i aclariments
-Visitem els espais del centre en funcionament
Important!!: truqueu al 977657190 per sol·licitar dia i hora
US ESPEREM!!!
Aquí teniu el tríptic informatiu: