MENJADOR ESCOLAR I ALTES USUARIS

Benvolguts/des,

us annexem informació que vau febre el mes de juny, però que us volem recordar en relació al menjador escolar.

El dia 8 de setembre de 10 a 12h es realitzaran les inscripcions d’alta del curs que comença el proper 12 de setembre en horari de matí i tarda.Passeu pel menjador escolar i la coordinadora us atendrà i entregarà la documentació necessària.

Gràcies!

Notificació altes usuaris menjador escolar

TORNEM A L’ESCOLA!! ENS PREPAREM?

Benvolgudes famílies,

a la pàgina web “Família i Escola” del Departament d’Ensenyament podeu trobar informació de tot tipus molt interessant!

Aquí us deixem l’enllaç de la página que explica què podem fer per a tornar de manera progresiva a la rutina després de les vacances:  http://familiaiescola.gencat.cat/ca

L’article és aquest i es titula: http://faros.hsjdbcn.org/ca/articulo/torna-rutina-despres-vacances-aixeca-lanim-dels-teus-fills

Esperem que us sigui útil!

Una abraçada

Festa Fi de curs 2017 – Programa prèvies i programa Festival

rollo_de_peliculaBenvolguts/des aquí teniu els 2 tríptics informatius de les activitats que realitzarem amb la Comunitat Educativa, durant el mes de juny a l’escola. No us ho perdeu!!!! Festival de fi de curs + festa dels 10anys amb comiat de l’alumnat de 6è!!!!

Triptic families-El Cucurull_Fi de curs_prèvies_aigua-revi 2017

Triptic families Escola El cucurull_Fi de curs 2017_revi_color

informacion1

Participem a la XXXII Mostra de teatre del Tarragonès: sortida matinal

teatreBenvolguts/des, el dijous 18 de maig, els alumnes de 6è de la nostra escola participaran en la mostra de teatre representant l’obra de teatre, en anglès, “The little red hen”; dirigida per Erin Higgins. Aquesta es representarà al  Teatre-Casal “La Violeta” d’Altafulla. Hi assitiran els alumnes de 6è, P3,P4 i P5 i el transport de l’alumnat i mestres és gentilesa del CRP del Tarragonès. Els 3 grups han preparat molt bé l’obra que han representat a la biblioteca municipal i a la mateixa escola, però a la mostra la representarà el grup elegit per sorteig. Animem-los!!!.

Les famílies que pugueu també hi podreu assistir com a públic.

A la pàgina del CRP del Tarragonès podeu trobar-hi més informació!:  cliqueu aquí

Colònies a Saifores

Benvolgudes famílies,
per problemes tècnics del Departament d’Ensenyament  ahir no es va poder penjar cap notícia a la web, sí a la cartellera, però dir-vos que tot ha anat bé i que ben aviat seran aquí!!
Salutacions

Arriba SANT JORDI!!!!

Bon dia!

avui comencem les activitats que fa dies que estem preparant per tal de celebrar i conèixer tot el que envolta la festivitat de Sant Jordi, diada nacional de Catalunya. Durant uns dies ens endinsem en un món màgic de contes, llegendes,tallers, música, danses per a l’ocasió.  Famílies, el divendres 21 d’abril, a la tarda us esperem a tots!

Podeu trobar totes les activitats al tríptic :   tríptic St. Jordi 2017_color_Escola ElCucurull

descarga

Cartell portes obertes 17-18 /notificacions famílies

Benvolguts/des aquí teniu el cartell de portes obertes i les notificacions informatives entregades en motiu del període de preinscripció pel curs vinent. Aneu mirant el caledari de l’esquerra amb totes les novetats!   Gràcies!!

dibuix-cartell
VENIU A L’ESCOLA!!!Gràcies!