Concurs de contes

Com és tradició a la nostra escola, per Sant Jordi realitzem un concurs de contes. De P3 a 2n fem un conte cooperatiu entre tots els nens i nenes de la classe. A partir de 3r, cada alumne redacta un conte individual. Entre tots els contes es prepara l’edició d’un recull de contes.

Avui ens hem trobat al pati per repartir els premis. Si no heu pogut assistir a la festa, aquí teniu un tastet de la tarda:

1. Sonia

Quina tarda més maca que va ser aquesta a l’escola!! Felicitats als organitzadors/eres i totes les persones que hi van participar.
    Sònia, mare de 4rt i 6è