COLPBOL

Els alumnes  de CM i CS, a l’àrea d’Educació Física, aquest tercer trimestre anem a practicar un esport que es diu COLPBOL. Per començar, hem dedicat unes sessions per conèixer les normes del joc i una mica de tècnica.
Els nens hem preparat uns treballs amb… Llegeix més»

PÒSTER ROMÀ

Hem fet uns pòsters dels romans!
En primer lloc vam haver de construir el pòster com un puzle!
Després el vam pintar entre tots!
En acabant, el vam retallar, i el vam pegar a un cartró gran!
Finalment, ens vam fer unes fotos molt divertides!
Aquí les podreu veure:… Llegeix més»

MONA (INFANTIL)

El divendres 23 de març els alumnes d’educació Infantil ens vam menjar la mona!
Primer la vam fer, afegint xocolata. Després la vam decorar…I per últim ens la vam menjar! Que bona!!

També vam fer la portada de l’àlbum relacionada amb el conillet i l’ou de pasqua!

FOTOS:… Llegeix més»

RACÓ ROMÀ

A la nostra aula hem destinat un raconet per a tot allò relacionat amb el nostre projecte sobre el Romans!!
Trobareu manualitats, llibres, articles d’interès, objectes i molta més informació que els alumnes han portat de casa i han fet amb els mares i pares. Moltes… Llegeix més»

STOP MOTION DE LES EMOCIONS!

Els alumnes de P5 d’Educació Infantil hem realitzat una petita producció de vídeo.
Es tracta d’un treball de les emocions, el qual hem decorat amb pintures, i després hem fet un muntatge amb una aplicació de STOP MOTION.
Hem après molt, i ens ha quedat d’allò més… Llegeix més»